Elnevezesek
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Tue Dec 13 12:11:43 CET 2005
Olyan ívük van, foleg fenn a hegyekben, hogy élmény rajta kanyarodni.
3 eve mentünk ki Fugenbe. Vmi 800km. 6 óra alatt kinn voltunk.
Osztrak hatartol vegig 170. Sehol nem kellett lassítani szinte. (Csak
Becsben persze.)
Se forgalmi akadaly, se taho autos, se rossz út, semmi.
Itthon ha senki nem lenne a palyan, akkor sem lehetne 130-al vegigmenni.
Pl Mogyorod kornyeke visszafele M3-on.
Van egy kanyar amelyik 130körül az én viszonylag meretes automat is ugy
megdobta, hogy hirtelen csak lestem ez meg mi volt. Latszani semmi nem
latszott elore semmi az úton. Aztán
meséli ismeros, hogy az a kanyar olyan.
M5 ebbol a szempontból a legjobb... Azon végig lehet menni normalis
tempoban. De 130-al biztos.
(Éjszaka. Nappal annyi a tinó, hogy ihaj.)
Többi tiszta gáz. Szar kanyarok, rosszfele dol az úttest stb.
Valszeg bejátszik a domborzat is. De osztrakok meg tudjak csinalni durvabb
hegyeken, akkor mi miért nem...(nem kérdo mondat volt :)
Arnold
----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, December 13, 2005 4:18 AM
Subject: Re: Elnevezesek
> Fuzesi Arnold wrote:
>
>> Osztrák pályák sem olyan extra jó minoséguek. De valahogy mégis
>> sokkal jobb rajta menni.
>> Kanyarok dolnek ahogy kell. Nomeg biztos a morál miatt, meg mert sok
>> helyen 3 sávos...
>
> Azt nem figyelted meg véletlenül, hogy a dolés hirtelen következik-e be,
> vagy szépen átmenettel?
>
> Az M3-ason már rendesen a kello irányba vannak a bedolések, csak az a
> bajom, hogy vonal mentén, hirtelen.
>
> hjozsi
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list