Elnevezesek
HWSW Famulus
hwsw at famulus.hu
Mon Dec 12 22:27:38 CET 2005
> Én is járkálok mindegyik autópályán, és valóban, vannak javítási
> nyomok, az M3-ason is, mindegyiken (a repedésekbe beleöntenek
> bitumenszeru trutyit), de ez tutira nem kormányfüggo dolog. Másrészt
> ez a keréknyom dolog ezt nem hiszem el. Kamu. Ha meg mégis van,
> tutira nem az új szakaszon, ott még lehetetlen, hogy a kamionok
> kijták volna vasárnap. A régieken meg állandóan van hol itt, hol ott
> felújítás, és nem csak az M5-ön, hanem mindegyiken. Külöföldön is!
Nem figyelsz ...
az emlitett kerek dobalok KERESZTBEN vannak
az uton mint affele kis fekvo rendorok.
>A nagyarcú emberek, akik kurvára tudják, hogy kell utat
> építeni (beleértve az én nagy arcomat is) csak gépfegyverrel a
> hátukban mennének el útépítonek. Ha pedig így van, akkor: kuss! A
> billentyu kellemesebb szerszám, mint a csákány és a markológép.
Akkor megsugom, hogy
a masik Cserto-Farm nevezetu cegem
amiben kissebbsegi reszes vagyok
Az M5 uj szakaszban is erintett volt es
most eppen az M6-on sokadik alvallalkozo.
2 foldmunkas brigaddal es
egy aszfaltozo brigaddal.
egy brigad lenyegeben all
2 darab 18 tonnas billencsbol
egy markolobol
egy kis buszbol,
8-12 emberbol
es az aszfaltozonal
persze az aszfaltozo gepbol
es az uthengerbol is....
Komplett csomoponti le es felhajtokat
epitunk foldmunkatol az aszfaltozasig
ill. az utpadka es az arkok epitese
a masik munka tipus amit megkapunk
A palyatest epitesehez kicsi a ceg...
es nincs kello minositese, felszerelese sem.
De 3 szamjegyu utak felujitasbol azert szokott jutni melo.
Szoval tudom, mirol van szo es
azt is, hogy hogyan muxik a
penzugyi resze, 2 szinttel fentebbig azt is
kinek mennyi jut es marad az arbol.....
Nem nekunk a tenyleges munkavegzoknek jut a nagyobb resz sajnos.
Ettol fuggetlenul a vegen amikor mar
nem kell mindent eszkozokbe, anyagokba
visszaforgatni azert talan marad haszon is belole......
Az M6-oson az osztrak fovallalkozo a minap
pl. kerek-perec kozolte, hogy ha
maradni akarunk a pixisben akkor neki
leigazolt geporankent 2500 Ft jutalek jar...
a STRABAG-nak szamlazhato 9000-bol.
Most gondolkodas van, hogy
megeri-e még maradni akkor?
> Ez is mindig így volt. Mindegyik pályánál! Sot, minden útnál. Már itt
> is beszéltünk róla, hogy lézerrel csodákat lehetne muvelni, de nem így
> csinálják, én nem tudom, miért nem.
Mert a magas arbol tul sok tunik el kezen-kozon es
a tenyleges munka vegzonek mar nem eri meg
ha raforditja a rendes idot, ezert a haladjunk!
szemlelet gyoz ...ugy meg nem lesz sima az ut..
Igy leontik a kihult aszfaltot is, ergo repedni fog, stb, stb
>Ergo: le kéne bontani az összeset is, hogy megnyugodjon a
> sok kis g... fideszes. csurig van veletek a hócsukám!
...mar megint fideszt latsz mindenben!
Bar az teny, hogy az autopalya epitesi minosege romlott
a magasabb ar ellenere is...tobb folyt el jutalekra.
Majd lesd meg pl. a Balastya-Szeged szakaszt.
Ugy 1 ev mulva...javitani kell, mert a nagy biszniszben
sima homokbol lett az alap sok-sok kilometeren at
az odavalo agyagos+meszkoves alap helyett.
A nagydog autok alol kifog folyni a homok,
azaz megsullyed az ut hamarosan.....
De azert engedtek es atvettek, mert
mindenkinek igy a jobb
egeszen a miniszteri szintig....
Arrol meg nem a fidesz tehet, hogy
ez az utepito maffia pofatlanabb mit
az 5-6 evvel ezelotti volt.
Talan felbatorodtak a Kulcsar-K&H-Betonutepito
ugy kezelesnek modjat latva vagy az M6 koruli bizniszeles lattan
Ma mindent lehet ebebn az orszagban, pedig
nem is a Victor am a kormanyfo...
KJ
P.S.
Komolyan aggaszt a fidesz fobiad,
valahogy nagyon zsigerbol mozdulsz
ha a fideszt veled sejteni valami mogott
Kar....mas temaban nem vagy ilyen hirtelen..
> hjozsi
More information about the Elektro
mailing list