Elnevezesek
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Mon Dec 12 22:20:51 CET 2005
Én azon döbbentem le, hogy a legsuttyób, legputribb kis osztrák
faluból fel a hegy tetejére vezeto út:
-Mindig tiszta. Ha este elkezd esni a hó, akkor reggel 9-kor amikor megyünk
a sípályára már tök tiszta. És sztem nem sóval lesz az.
-Tökéletesen sima. Néhol látni a tökéletesen sima aszfaltban egy-egy katyut.
Bazi ritkán...eseményszámba megy.
De annak is annyi par nap utan. Megcsinaljak hamar.
-Olyan helyeken is tökéletes, ahol nem maszkalnak a turistak. :)
-A kanyarok döntöttek...ahogy kell, íve van. Pedig max 50-el lehet rajta
autozni. Ha epp senki nem jön szembe...Ha jön akkor 20-al.
-Pedig a hegyi utakon aztán ki van téve mindennek az út. Mégis jobb sok,
mint a mi autópályánk.
Pedig csak egy vacak kis mellékút...
Jövünk haza osztrakoktól, onnan lehet tudni, hogy itthon vagyunk, hogy az
autopalyan Bp fele az összes kanyar kifele dol. :)
Normálisan ezek? De komolyan?
Osztrák pályák sem olyan extra jó minoséguek. De valahogy mégis sokkal jobb
rajta menni.
Kanyarok dolnek ahogy kell. Nomeg biztos a morál miatt, meg mert sok helyen
3 sávos...
Arnold
----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, December 12, 2005 9:29 PM
Subject: Re: Elnevezesek
> Akinek van külföldi tapasztalata, az mondja el inkább, hogy ott hogy
> csinálják, és hogy tényleg sokkal egyenletesebbek-e a külföldi autópályák.
> Pl nem tetszik az a módi itthon, hogy jön egy kanyar, erre az út be van
> döntve, de nem folyamatos átmenettel, hanem egy éles ferde vonal mentén.
> Persze beiktatnak itt-ott sebességkorlátot, de ha áthajtok egy ilyenen
> 160-nal, akkor bizonytalanság-érzésem keletkezik. Ha a németeknél is így
> lenne, 250-nél még le is szállhatnának az útról. Szóval vam még mit
> tanulni boven. De mivel nálunk elvileg 130 a korlát, azon meg nem ciki,
> szóval jó ez egyelore. Késobb majd javítják, ha felmerül a probléma.
More information about the Elektro
mailing list