Elnevezesek

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
Mon Dec 12 21:29:26 CET 2005


HWSW Famulus wrote:

> Az Onok penzebol Onoknek epult ...
>
> Akasztani kene az ilyen munkat atvevo beruhaztatot!

Á, szerintem az útnak csak az a része szar, ami nem az ovi alatt épült! :-) 
És persze akasztani is csak azokat kéne, akik nem az ovi ideje alatt voltak 
hatalmon, ugye?

Geceráj egy hozzáállás, látom lépten-nyomon, és tele van hantával is. Én is 
járkálok mindegyik autópályán, és valóban, vannak javítási nyomok, az 
M3-ason is, mindegyiken (a repedésekbe beleöntenek bitumenszeru trutyit), de 
ez tutira nem kormányfüggo dolog. Másrészt ez a keréknyom dolog ezt nem 
hiszem el. Kamu. Ha meg mégis van, tutira nem az új szakaszon, ott még 
lehetetlen, hogy a kamionok kijták volna vasárnap. A régieken meg állandóan 
van hol itt, hol ott felújítás, és nem csak az M5-ön, hanem mindegyiken. 
Külöföldön is!

Nálunk mindigis jó szar gárdával építettek utakat, akárhol is. Itt a 
környékünkön most egy halom új útburkolat van, nem csak a budafoki út 
jelentos része, hanem kisebb belso utak is, és itt-ott láttam, hogy 
csinálták. Nem adok sok idot némelyiknek. Ennek ellenére lehet örülni 
ezeknek is. A nagyarcú emberek, akik kurvára tudják, hogy kell utat építeni 
(beleértve az én nagy arcomat is) csak gépfegyverrel a hátukban mennének el 
útépítonek. Ha pedig így van, akkor: kuss! A billentyu kellemesebb szerszám, 
mint a csákány és a markológép.

> A nagyszeru magyar vallalkozok epittetek ilyen ocskara a mi
> penzunkbol. Olyan gepekkel amikkel 1-2 mm pontosan is lehet(ne)
> aszfaltozni, olyan aszfaltbol amibol lehetne jot is epiteni :-(

Ez is mindig így volt. Mindegyik pályánál! Sot, minden útnál. Már itt is 
beszéltünk róla, hogy lézerrel csodákat lehetne muvelni, de nem így 
csinálják, én nem tudom, miért nem.

Akinek van külföldi tapasztalata, az mondja el inkább, hogy ott hogy 
csinálják, és hogy tényleg sokkal egyenletesebbek-e a külföldi autópályák.
Pl nem tetszik az a módi itthon, hogy jön egy kanyar, erre az út be van 
döntve, de nem folyamatos átmenettel, hanem egy éles ferde vonal mentén. 
Persze beiktatnak itt-ott sebességkorlátot, de ha áthajtok egy ilyenen 
160-nal, akkor bizonytalanság-érzésem keletkezik. Ha a németeknél is így 
lenne, 250-nél még le is szállhatnának az útról. Szóval vam még mit tanulni 
boven. De mivel nálunk elvileg 130 a korlát, azon meg nem ciki, szóval jó ez 
egyelore. Késobb majd javítják, ha felmerül a probléma.

Na persze tudom, fidesz --> a szar is ízetlen, de ezt már megszoktam. Meg 
azt is, hogy ilyenkor lekomminustáztok, meg a kis geci illés gábor 
megkérdezi, hogy az agitpropon hogy tanították... de leszarom. Aki nincs a 
táborotokban, az nálatok úgyis ellenség, és tökmindegy, hogy autópályáról, 
PIC-rol, kék égrol vagy mirol van szó. (Megjegyzem: csak az utóbbi idok 
eseményei kapcsán megvan a tételesen indokolható véleményem arról, hogy ki 
is tart a kommunista államrend felé.)

Nna további kellemetlen zötykölodést a kurvaszar kommunista autópályán! 
Illetve kerülni inkább!! Van 5-ös út is! Aaaz az igazi! Elol ifa, elotte 
vartburg, szembe folyamatoan jönnek... lehet magassági kormánnyal szörfölni.

Voltam szegeden a közelmúltban. Autópálya x ido, a maradék kis út ennél 
több. Ergo: le kéne bontani az összeset is, hogy megnyugodjon a sok kis g... 
fideszes. csurig van veletek a hócsukám!

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list