Elnevezesek
jhidvegi
jhidvegi at startadsl.hu
Mon Dec 12 21:29:26 CET 2005
HWSW Famulus wrote:
> Az Onok penzebol Onoknek epult ...
>
> Akasztani kene az ilyen munkat atvevo beruhaztatot!
Á, szerintem az útnak csak az a része szar, ami nem az ovi alatt épült! :-)
És persze akasztani is csak azokat kéne, akik nem az ovi ideje alatt voltak
hatalmon, ugye?
Geceráj egy hozzáállás, látom lépten-nyomon, és tele van hantával is. Én is
járkálok mindegyik autópályán, és valóban, vannak javítási nyomok, az
M3-ason is, mindegyiken (a repedésekbe beleöntenek bitumenszeru trutyit), de
ez tutira nem kormányfüggo dolog. Másrészt ez a keréknyom dolog ezt nem
hiszem el. Kamu. Ha meg mégis van, tutira nem az új szakaszon, ott még
lehetetlen, hogy a kamionok kijták volna vasárnap. A régieken meg állandóan
van hol itt, hol ott felújítás, és nem csak az M5-ön, hanem mindegyiken.
Külöföldön is!
Nálunk mindigis jó szar gárdával építettek utakat, akárhol is. Itt a
környékünkön most egy halom új útburkolat van, nem csak a budafoki út
jelentos része, hanem kisebb belso utak is, és itt-ott láttam, hogy
csinálták. Nem adok sok idot némelyiknek. Ennek ellenére lehet örülni
ezeknek is. A nagyarcú emberek, akik kurvára tudják, hogy kell utat építeni
(beleértve az én nagy arcomat is) csak gépfegyverrel a hátukban mennének el
útépítonek. Ha pedig így van, akkor: kuss! A billentyu kellemesebb szerszám,
mint a csákány és a markológép.
> A nagyszeru magyar vallalkozok epittetek ilyen ocskara a mi
> penzunkbol. Olyan gepekkel amikkel 1-2 mm pontosan is lehet(ne)
> aszfaltozni, olyan aszfaltbol amibol lehetne jot is epiteni :-(
Ez is mindig így volt. Mindegyik pályánál! Sot, minden útnál. Már itt is
beszéltünk róla, hogy lézerrel csodákat lehetne muvelni, de nem így
csinálják, én nem tudom, miért nem.
Akinek van külföldi tapasztalata, az mondja el inkább, hogy ott hogy
csinálják, és hogy tényleg sokkal egyenletesebbek-e a külföldi autópályák.
Pl nem tetszik az a módi itthon, hogy jön egy kanyar, erre az út be van
döntve, de nem folyamatos átmenettel, hanem egy éles ferde vonal mentén.
Persze beiktatnak itt-ott sebességkorlátot, de ha áthajtok egy ilyenen
160-nal, akkor bizonytalanság-érzésem keletkezik. Ha a németeknél is így
lenne, 250-nél még le is szállhatnának az útról. Szóval vam még mit tanulni
boven. De mivel nálunk elvileg 130 a korlát, azon meg nem ciki, szóval jó ez
egyelore. Késobb majd javítják, ha felmerül a probléma.
Na persze tudom, fidesz --> a szar is ízetlen, de ezt már megszoktam. Meg
azt is, hogy ilyenkor lekomminustáztok, meg a kis geci illés gábor
megkérdezi, hogy az agitpropon hogy tanították... de leszarom. Aki nincs a
táborotokban, az nálatok úgyis ellenség, és tökmindegy, hogy autópályáról,
PIC-rol, kék égrol vagy mirol van szó. (Megjegyzem: csak az utóbbi idok
eseményei kapcsán megvan a tételesen indokolható véleményem arról, hogy ki
is tart a kommunista államrend felé.)
Nna további kellemetlen zötykölodést a kurvaszar kommunista autópályán!
Illetve kerülni inkább!! Van 5-ös út is! Aaaz az igazi! Elol ifa, elotte
vartburg, szembe folyamatoan jönnek... lehet magassági kormánnyal szörfölni.
Voltam szegeden a közelmúltban. Autópálya x ido, a maradék kis út ennél
több. Ergo: le kéne bontani az összeset is, hogy megnyugodjon a sok kis g...
fideszes. csurig van veletek a hócsukám!
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list