vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Thu Dec 8 03:51:20 CET 2005


----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, December 08, 2005 3:13 AM
Subject: Re: vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek


>> itt a hiba . a dizelnek az a lenyege hogy a felso holtponttol allando
>> nyomason megy a dugo lefele - nem impulzusszeru az eges - ezert is
>> reagal olyan jol a turbora (az allando max feltoltesen kivul)
>
> Már megbocsáss, de attól még nem lesz állandó a nyomás a dugó lefele
> történo mozgásánál, mert ezt valahol valaki leírja!

Pedig ez igy van...
Lehet az oka az, hogy a forró levegobe fecskendezett uzemanyag huti a
levegot, hot von el, majd __lassan__ ég el. Miközben tágul az égéstér, abban 
az ütemben.
Ez simán lehet izobár.

> Ha az üzemanyag bejuttatása az adott idon belül lineáris, és közben a dugó
> vmi színuszdarab szerint jön lefelé, mi a fenétol lenne ezen a szakaszon a
> nyomás állandó? Szerintem igencsak no, és kb akkor lesz max, amikor már
> elégett az összes üzemanyag. Ekkor még a dugó alig van lejjebb, mint a
> felso holtpont.

Nem az üzemanyag bejuttatásban van a kutya elásva, hanem az égés
tulajdonsága ilyen.

Arnold




More information about the Elektro mailing list