vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
Tue Dec 6 19:37:46 CET 2005


Király,Gyula wrote:

> Ajjaj, nem egyrol beszélünk. Én arról, hogy amint a hengerbe adott
> mennyiségu levegohöz adott futoértéku tüzeloagyag bekerült, a
> körfolyamat különbözosége miatt az Otto-motor jobb,
> _ elméletileg_. Itt az Otto-motor nem porlasztós, vagy
> befecskendezos, hanem a körfolyamat  Otto. Az sima ügy, hogy mondjuk

Akkor én nem értem. Miben különbözik a kétféle motor, ha nem az üzemanyag 
bejuttatási, esetleg meggyújtási módjában? Mert szerintem semmi másban.
Várom az okosítást, mert ezek szerint valamit rohadtul nem tudok.

>> jut a mukaütemre, annál szarabb a hatásfok. Ideális az, amikor a
>> felso holtpontban elég az egész trutyi, és ennek az energiáját veszi
>> ki a dugó adiabatikusan, amikor megy lefelé.
> Az igaz, csak úgy fejbecsapja a dugót a durranás, hogy csapágycsere 5
> percenként...}}}
> Nameg csörömpölne ezerrel..:}}

Jó, de most elvekrol van szó. A valóságban nem csapja fejbe, mert az égés 
véges sebességu. Akkor csapja fejbe, ha az égés a surítéstol magától jön 
létre egyszerre az egész térfogatban.

Azt simán el tudom képzelni viszont, hogy spricninél elhúzódik az égés 
messze a holtpont utánra is.

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list