vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Tue Dec 6 17:45:22 CET 2005


----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, December 06, 2005 5:16 PM
Subject: Re: vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek


> Fuzesi Arnold wrote:
>
>>> Aha. Szóval ha van a befecskendezos módi meg a porlasztós, és azonos
>>> minden más feltétel, akkor a porlasztós módi a jobb. Így már
>>> érthetobb. (Arra is
>>
>> Nem hiszem hogy jobb, csak így szimplán kijelentve.
>> Gondolom a toyota ezért csinálhatja a dupla injektorsort.
>> Direkt / szivócsobe.
> ..
>> Ez is lehet az oka a dupla injektorsornak.
>> Van egy elobefecskendezés mint a hagyományosnál.
>> De mivel nagyon szegény a keverék, ezért nem gyullad be magától,
>> viszont rengeteget hut/javít a közegen benn az égéstérben.
>> Majd mikor a motor jól összenyomta akkor durr be a rendes adag benya,
>> gyujtás, és hadd szóljon. :)
>
> Aha. Szóval az egyik a szívócsobe megy, a másik meg direkt. Ez érdekes 
> ötvözés.

Most írtam le harmadszorra kb...na vegre. :)

> És ha már konkrét megoldás került szóba, ezeknél van pillangószelep meg 
> gyújtás?

Toyotat konkretan nem tudom.
De BMW-nel mar regota nincs pillango a gyujtas is specko. Vagy a mercinel 
specko. Nemtom.
Valami ion akármi cucc, mert a rendes gyertyaval vmi gond van/volt. De errol 
csak halvány emlékképem van.
Probaltam keresni, de nem talaltam semmit hirtelen.

Arnold 




More information about the Elektro mailing list