vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Dec 3 23:11:58 CET 2005
Fekete Róbert wrote:
> na igen az ötlet nem rosz
> de szerintem
> nem sokat ér , mert mikor is van nagy vákuum?
> amikor nem taposod a pedált mint a barom, hanem alapjáraton jár a motor
total felreerted .
a pillangoszelep _elott_ a torokban levo vakuum alapjan mukodtek a regi
gazos reduktorok - ahogy nyomtad a gazt ugy engedte - mert a pillango
szelep elott kisgazon nincs vakuum , nagygazon meg az aramlas miatt
jokora van .
> a víz meg ügye pont akkor kellene amikor taposod minta a....
> inkább a légáramlást kellene felhasználni
> mint régen nagyanyáink parfümkifujójában,
> 90°-ban találkozik két csovég
> az egyik benne a lötyiben a másikat megfujni , ezáltal az így légáram
> fog a lötyiben lévoben vákuumot csinálni
> és inkább ezt kell kihasználni
> de aebben az esetben amikor csökken a fordulat el kell zárni a csövet
> különben elég gyorsan telelesznek a hengerek alapjáraton
feltaltad a karburatort - mivel van a rendszerben mar egy pillangoszelep
igy csak a venturi csonkot kell megvalositanod ,
de ha csak az egest akarod javitani akkor az elforralt viz jobb lehet
mint a porlasztott .
> ezért is jó a injektoros megoldás
> fordulatszámfüggoen lehet benyomni a vizet
pedig terheles szerint kene - tehat akar az injektorokrol levett jellel
, es a nyomassal bekalibralni a mennyiseget
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list