vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sat Dec 3 23:11:58 CET 2005


Fekete Róbert wrote:

> na igen az ötlet nem rosz
> de szerintem
> nem sokat ér , mert mikor is van nagy vákuum?
> amikor nem taposod a pedált mint a barom, hanem alapjáraton jár a motor

total felreerted .
a pillangoszelep _elott_ a torokban levo vakuum alapjan mukodtek a regi 
gazos reduktorok - ahogy nyomtad a gazt ugy engedte - mert a pillango 
szelep elott kisgazon nincs vakuum , nagygazon meg az aramlas miatt 
jokora van .

> a víz meg ügye pont akkor kellene amikor taposod minta a....
> inkább a légáramlást kellene felhasználni
> mint régen nagyanyáink parfümkifujójában,
> 90°-ban  találkozik két csovég
> az egyik benne a lötyiben a másikat megfujni , ezáltal az így légáram 
> fog a lötyiben lévoben vákuumot csinálni
> és inkább ezt kell kihasználni
> de aebben az esetben amikor csökken a fordulat el kell zárni a csövet
> különben elég gyorsan telelesznek a hengerek alapjáraton

feltaltad a karburatort - mivel van a rendszerben mar egy pillangoszelep 
igy csak a venturi csonkot kell megvalositanod ,
de ha csak az egest akarod javitani akkor az elforralt viz jobb lehet 
mint a porlasztott .

> ezért is jó a injektoros megoldás
> fordulatszámfüggoen lehet benyomni a vizet

pedig terheles szerint kene - tehat akar az injektorokrol levett jellel 
, es a nyomassal bekalibralni a mennyiseget

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list