Akumlator

Vajk Fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Aug 24 21:08:04 CEST 2005


lehet hogy a mar idezett pana doksiban, de lehet hogy masutt olvastam a 
kovetkezoket:
1. a lion akksi nem szereti a hideget. ha telen kinthagyod a 
telefonodat, notebookodat a kocsiban egy ejszakara, siman csokkenhet 
20-30 szazalekot a kapacitasa
2. minel kevesbe sutod ki feltoltes elott, annal tobb ciklust bir. 
valami ilyen nagysagrendu szamok voltak, hogy teljes kisutessel 300 
ciklus, 80%-os kisutessel 800 ciklus, 50% kisutessel tobb ezer ciklus.

en ezeket betartom, es soha nem is volt problemam. a 6310-es telefonom 
pl ugy 3 eves, 2.5 evig naponta ketszer volt a kocsiban toltve, es meg 
most is kibir egy hetet egy feltoltessel. (eredeti akksi)

vajk

kborzok wrote:

>
>> Tetszik a téma és még elektro is van benne!
>> Nekem a munkahelyi laptopom (egy bizonyos nagy nevű német-japán 
>> vegyesvállalat "kiváló" minőségű termékei közül való) állandóan
>>
>>  
>>
> En nem igazan tudom ilyen szepen korbeirni a gyartot 'edzsp'  es 
> amikor megvettem bar hasznalt volt 2-3 orat birt az aku
> most pedig pirosan vilagit a toltes jelzo led. Gondolom teljesen 
> elszalt vettem egy utangyartottat es azzal most 4-5 orat megy.
> Valoszinuleg akkor sz at r a toltoje. De legalabb leirnak, hogy vedd ki 
> az akut ha halozatrol uzemelteted.
> Hat mivel tobben is azt javasoljak, hogy vegyem ki kiveszem de akkor 
> sem ertem. Azert vagyok kivancs a Lion aksik tulajdonsagaira, hogy 
> ertsem mitol megy szet. Elvileg az akuba van a leiras szerint van 
> melykisulest es tultoltest gatlo elektronika. Bar a toltoltest meg 
> ertem a melykisulest annyira nem mivel ha kiveszem az aksit es onkisul 
> akkor az ugyan nem lesz megakadalyozva. Azert varom a lion aksik 
> tulajdonsagairol szolo hozzaszolasokat.
>
> Udv
> Karoly
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>




More information about the Elektro mailing list