V8, V12 motorblokkot keresek, rosszat is
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
Tue Aug 23 22:40:00 CEST 2005
----- Original Message -----
From: "Moczik Gabor" <progzmaster at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, August 23, 2005 10:35 PM
Subject: Re: V8, V12 motorblokkot keresek, rosszat is
> > Egyszer próbaként satuztattam egyet, azt hittem kettévág
az
> > őv, pedig számítottam rá. Pedig egyszer-kétszer én is
> > megtettem már. Máshogy érezzük ezeket ha markoljuk a
> > kormányt, és máshogy ha a jobboldali kapaszkodót fogjuk.
>
> Az egyik ok, hogy ha te vezetsz, erzed, hogy minek kellene
tortennie, nem
> meglepo. Ha valaki mas vezet, nem biztos hogy tudod, mi es
pontosan mikor
Én fékeztettem, tehát tudtam mi fog bekövetkezni. És mégis
meglepődtem.
> fog bekovetkezni. Fekezesnel meg labbal taposod a feket,
az is az ulesben
> tart, azert nem fejeled le a szelvedot, az anyos ulesen
meg igen. Persze
> luxus kocsikon lehet hogy mar nem kell ezerrel taposni, en
a 18 eves nem
> fekszervos kocsimbol indulok ki :-)
A mai középkategóriás autók fékei össze sem hasonlíthatók a
régi madzagfékes zsigulikkal. Tudom, mert én is azon kezdtem
valamikor 1976-ban.
A maiaknál nem kell "taposni". A kuplung erejének
töredékénél már satu van. Nem is beszélve a
vészfék-asszisztensről. Ha érzi hogy beletapostál akkor az
ABS is "bekeményít". Nekem is ez van, meg kell szokni. De
néha nagyon-nagyon jól jöhet.
Multkor ember a külső sávban zsigulinak nyomott egy
erősebbet a lámpa előtt. Utánfutója félig bebicskázott elém
a belső sávba, malacok rajta táncoltak és visítottak. Már
előtte is lassan fékeztem mert piros volt, és kalapos
emberektől nem meglepő semmi, de ez a figura hirtelen jött
nekem is, rá kellett még nyomni egy kicsit. Olyat bólintott,
majd lenyeltem a rágógumimat.
----------------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
----------------------------------------
More information about the Elektro
mailing list