Metró
Lakatos Arpad
arpad at koli.kando.hu
Wed Aug 3 18:19:57 CEST 2005
Hi!
On Wed, Aug 03, 2005 at 01:33:24PM +0200, Nagy Zoltán wrote:
> A régi ikarusz buszokban sűrített levegő nyította, zárta az ajtókat,
> pont olyan nehezen és szerencsétlenül mozogtak, mint a metróé...
Szerintem a mostani IK buszokban is levego mukodteti az ajtokat..
Az ICS-ken villanymotor huzza szet a rancajtokat, az UV-n meg megint
levegovel (munkaghengerrel) vannak mukodtetve.
De en megis arra emlekszem, mintha azt olvastam volna, hogy a metro
ajtokat villanymotor huzza szet (vmi vonoorsos mechanika...).
> A meleget meg könnyen meg lehet tapasztalni: állj egy kicsit a kék metró
> mellett, amikor tele van tömve. Olyan meleg áramlik ki alóla, hogy majd
> majd megdöglesz.
Tudom, erezni :) De ez minden metronal igy van, igaz az osszes kocsi
kek, de a ,,piros'' vonalon is szinte ugyanezen szerelvenyek vannak
(technikai megoldasban biztos, meg meg regebbiek is...)
> --
> Nagy Zoltán
> P.O.P. KFT.
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
--
Arpi - http://koli.kando.hu/arpad
Micro$oft: It's where you don't want to go today...
More information about the Elektro
mailing list