Mivel tudok T nagysagrendu sulyt merni?
Erdos Zoltan
silverst at axelero.hu
Fri Apr 29 22:04:46 CEST 2005
Hali!
> Az alábbiakért.
Igen, ilyen alapon minden fejlesztes szivas... de akkor miert is
csinaljuk? Mik vagyunk? orult megszallottak? :-)
> Azt lehet, hogy kiszűri, de egy piezos érzékelő elektronikája nem fogja
> értékelni az ütődéseket. Sőt, még egy nyúlásmérő bélyegnek is vannak
> korlátai. Ha telepitessz mérleget akkor ismerősnek kell lennie ennek az
> esetnek (rárohan a kocsi).
> Vezettél a mai utakon ? :)
Na ja, valoban, de azert a rugozott reszen mar elviselheto eredmenyek
lehetnek...
Igaz, ha hosszu eletu cellat akarok, akkor jelentosen tul kell
meretezni, az meg ugye a meresi tartomany csekely kihasznaltsaga miatt
okozhat jelentos felbontas-romlast is.. de legalabb kibirja a
terheleseket...
> Miért maradna ? Ne felejtsd el, hogy erőt tudsz mérni, tömeget nem. Az
> erőhöz viszont hozzájön a gyorsítsási erő, ráadásul az irányai az
> erőknek is szépen változnak. Személy szerint nem javaslom az
> erőmérő cellás megoldást. Ld. lentebb.
arrol ne is beszeljuk, hogy a fekezes nem tartozik a tartos uzemszeru
tartomanyba, azaz az az idoszak a meresbol kihagyhato... szerintem
>>Kmh.. az valoban beterhel, de asszem ha nagyon pontos kell, fel
>
> lehet venni egy sebesseg/terheles gorbet, amivel a meres
>
> kompenzalhato...
> Sík terepen vannak akkora széllökések amit az életben ki nem
> kompenzálsz. Mind1.
De mint irtam, az utegyenetlessegekkel analog modon a szellokesek is
csak rovid hibak, integralassal kivedhetok... a menetszel es a tartos
oldalszel a kellemetlenebb....
>>Azaz marad a cella ami kb 300eFt-bol megcsinalhato
>
> Igen, és a beépítési költsége, meg a vizsgáztatási díj, mivel a
> szerkezeti elemekhez nyúlsz. Ha egy laprugó-nyúlásmérőt raksz fel:
> nem kell vizsgáztatni, gyorsan felszerelhető és nem kerül ennyibe.
> (ha magad készited :)
Arrol nem volt szo, hogy OMH hiteles eszkoz kell, a pontossagi igeny
alapjan nem is lehet az...
Egyebkent tettem hitelesitheto cellat beton kevero uzembe is szimpla
hiszterezises elektronikaval, mert egyelore nem kell, de lehet, hogy
kesobb mubizonylatos betont akarnak csinalni... a mechanikahoz valszeg
nem kell majd nyulni, csak a fejet kell lecserelni... most csak 2 rele
van a muveletti erositok utan...
>>>Csinálj házilag magnetostrikciós úttávadót, az abszolút eredményt
>>
> Hogy tudd mérni a váz és tengely közötti távolságot. A méréshez elég
> gyors és pontos. A többi a proci dolga.
Nem tennem, mert amit rogzit, az alapjan a KPM sulyosan perelheto
lenne....:-) /:-(
Z.
More information about the Elektro
mailing list