A380

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Apr 28 17:05:05 CEST 2005


at 2005.04.28. 16:36 SZIGETI Szabolcs wrote:

> Bar egyesek tomor velemenyt nyujtottak itt egy bizonyos 
> repulogepgyartorol, bizonyos dolgot illene nem elfelejteni. Ez bizony 
> mindenhol elofordul.
>
> Egy - a sugarhajtasu utaszallitasban uttoro - repulogyarto ceg rosszul 
> jart, amikor kiderult, hogy anyagfaradas miatt a levegoben szetesik a 
> gep.

comet ... uj technika , eleinte tenyleg tagadtak - bele is buktak (talan 
meltan)

> Volt egy amerikai gyarto, akinek egy idoben eleg rendszeresseggel 
> hagyta el a gep a hajtomuvet. Volt egy masik amerikai gyarto, neki 
> hibas tervezesbol kifolyolag a teherter ajto pottyant ki idorol, 
> idore. Volt, hogy az orrsegedszarny nyilt ki menet kozben, es volt, 
> hogy sugarfeket kapcsolt repuleskor (Lauda Air thaifoldi 
> katasztrofaja). Es persze az Airbusnak is voltak komoly gondjai.
>
> Igazabol figyelembe kell venni, hogy, mint minden mas mernoki 
> tudomany, ugy a repules is hibázhat, és a hibákra javítást ad.

igen , ez igy van , es ebben egyet is ertunk - a boeing is flybywire 
mostanaban mar , csak attol borult el az agyam erre a konkret gyartora 
amikor az _ugyvedeik_ adtak magyarazatot arra hogy miert is tort le a 
farok - mert ez tortent , nem volt visszahivas , semmi , meg csak 
ajanlas sem mint a teherajtoknal - csak azt mondtak hogyha a gep 
oldalhelyzetbe kerul es csuszik lefele akkor a hasznalati utasitas nem 
irja hogy ilyenkor a fuggo vezersikkal is ra lehet segiteni .
ergo a pilota hulye .
mint az audi tt elszall szindroma - 26 halott - pilotahiba - amikor 
meghalt egyenesben egy rallysofor akkor visszahivas .
biztos lehetne nyulasdetektorokat tenni a szovetbe , finom huzalokat 
amiket merve megmondhato ha elszallt , de nem ez van - vedi oket az 
ugyvedi csapat - slussz .

bye
dexter





More information about the Elektro mailing list