A380
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Apr 28 17:05:05 CEST 2005
at 2005.04.28. 16:36 SZIGETI Szabolcs wrote:
> Bar egyesek tomor velemenyt nyujtottak itt egy bizonyos
> repulogepgyartorol, bizonyos dolgot illene nem elfelejteni. Ez bizony
> mindenhol elofordul.
>
> Egy - a sugarhajtasu utaszallitasban uttoro - repulogyarto ceg rosszul
> jart, amikor kiderult, hogy anyagfaradas miatt a levegoben szetesik a
> gep.
comet ... uj technika , eleinte tenyleg tagadtak - bele is buktak (talan
meltan)
> Volt egy amerikai gyarto, akinek egy idoben eleg rendszeresseggel
> hagyta el a gep a hajtomuvet. Volt egy masik amerikai gyarto, neki
> hibas tervezesbol kifolyolag a teherter ajto pottyant ki idorol,
> idore. Volt, hogy az orrsegedszarny nyilt ki menet kozben, es volt,
> hogy sugarfeket kapcsolt repuleskor (Lauda Air thaifoldi
> katasztrofaja). Es persze az Airbusnak is voltak komoly gondjai.
>
> Igazabol figyelembe kell venni, hogy, mint minden mas mernoki
> tudomany, ugy a repules is hibázhat, és a hibákra javítást ad.
igen , ez igy van , es ebben egyet is ertunk - a boeing is flybywire
mostanaban mar , csak attol borult el az agyam erre a konkret gyartora
amikor az _ugyvedeik_ adtak magyarazatot arra hogy miert is tort le a
farok - mert ez tortent , nem volt visszahivas , semmi , meg csak
ajanlas sem mint a teherajtoknal - csak azt mondtak hogyha a gep
oldalhelyzetbe kerul es csuszik lefele akkor a hasznalati utasitas nem
irja hogy ilyenkor a fuggo vezersikkal is ra lehet segiteni .
ergo a pilota hulye .
mint az audi tt elszall szindroma - 26 halott - pilotahiba - amikor
meghalt egyenesben egy rallysofor akkor visszahivas .
biztos lehetne nyulasdetektorokat tenni a szovetbe , finom huzalokat
amiket merve megmondhato ha elszallt , de nem ez van - vedi oket az
ugyvedi csapat - slussz .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list