A380
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Thu Apr 28 14:30:05 CEST 2005
Ismerosok meg hungarocell+szenszal+epoxi-bol epitenek labhajtasos repzit.
Kemény mikor egy ilyen repulovel felszall az ember a sajat laba altal
hajtva...
A legcsavar is hungarocell+szenszalbol van, szarnyak is, minden szinte.
Arnold
----- Original Message -----
From: "Rancz Lajos" <csigaelektro at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, April 28, 2005 2:24 PM
Subject: Re: A380
Helló!
Azér' én nem mondanám, hogy a karbon szar, egy ismerősöm repülőgép javító
Ferihegyen, ott haszálják, megtanulta a gyártási technológiát és elég kemény
a cucc. Előzőleg egy modell autó (kb. 40 cm hosszú) alvázát csinálta, kb. 60
g, és két tégla közé rakva kibír egy 90 kilós embert... Most meg mesterséges
szélcsatorna (tudjátok amiben ejtőernyőzni lehet, úgy hogy lebegsz)
légcsavarját csináják, amit egy 3000 LE-s villanymotor teker, és ez is
karbonból van, fél kézzel el lehet bírni.
Üdv,
Lajos
> ahogy a regi modelljukon a farka karbonbol ...
> ha letorik akkor majd az ugyvedek elmondjak hogy nem szabad vele
> igy repulni
> nem az a dolog rakfeneje hogy szar (bar az is) sem az hogy nem
> konzekvens az iranyitasa (valtozik a ket vegkitereshez tartozo
> pedalut) raadsul egy alu farok deformalodik , nyulik , serul , de
> nem torik le egyben , elojel nelkul talan kiserletezzenek mas
> farkaval , mas csalanban . airbus suxx :(
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list