villanyauto - vegre elektros tema! :)
Vajk Fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Tue Apr 26 13:45:07 CEST 2005
hi!
kiemelem a szerintem lenyeget:
egy csomo nem, vagy messze nem linearisan fugg
az eladott darabszamtol.
Ahhoz hogy eladj 10 priust az orszagban, be kell szerezd a megfelelo
engedelyeket. Ahhoz hogy eladj 1000-et, pont ugyanazokat az
engedelyeket, es pont ugyanannyit kell megszerezz. Pont ugyanannyi
koltseggel.
Ahhoz hogy a 10 autot eladhatsd, kell legyen a tipust nem csak ujsagbol
ismero szervized/szerelod mondjuk minimum 10 nagyvarosban. Ha 100-at
adsz el, a 10 nagyvaros meg mindig eleg. Ha 1000-et adsz el, akkor lehet
hogy tobb kell, de tizszerannyi autora oszlik a koltseg.
Pl az autos ujsagirok megvasarlasanak az ara sem igazan fugg az eladott
darabszamtol.
ez van sajnos. az USA egy bazi nagy piac, ha egy tipus 0.1%-al
reszesedik az eladasokbol az mar tobb ezres darabszam.
erdekes lenne latni, hogy ezek az arak hogyan alakulnak pl hollandiaban,
vagy nemetorszagban.
vajk
Pintér Dezső wrote:
>Hello Vajk,
>
>Tuesday, April 26, 2005, 12:46:07 PM, you wrote:
>
>
>
>>ezt speciel meg tudom mondani:
>>
>>
>
>
>
>>Ahhoz hogy egy termeket (autot) forgalmazhass egy adott orszagban, a
>>kovetkezokre kell koltened az auto gyari aran kivul:
>> - marketing
>> - szervizhalozat, celszerszamok
>> - alkatreszraktarozas
>> - szervizek kepzese
>> - tipusengedelyeztetes, burokracia
>> - meg ami nem jut eszembe
>>
>>
>
>
>
>>Ezek kozul latszik, hogy egy csomo nem, vagy messze nem linearisan fugg
>>az eladott darabszamtol.
>>A 4M es a 6.8M kozotti kulonbseg pont ezeknek a pluszkoltsegeknek a
>>fedezete.
>>
>>
>
>Mert máshol ezek nincsenek.
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list