Re: Autós gond
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Mon Apr 4 12:16:06 CEST 2005
Ketfele Renault tipushiba okozhatja: vagy gyujtotrafo (-k egyike, vagy akar
tobb is egyszerre), vagy a holtponti jelado.
Diagnosztika: fogsz egy fagyaszto spret, es amikor epp jelentkezik a gubanc,
akkor lehutod a holtponti jeladot. Ha ettol egy rovid idore (amig fol nem
melegszik) magahoz ter, akkor jelado csere. Ket csavar, 5 perc, es kb.12
ezer forint a jelado. Ennek egyik alapveto tunete, hogy reggel hidegen sose
jelentkezik a hiba, csak meleg motornal - vagy leall menet kozben, vagy
leallitas utan par percen belul nem, vagy csak nehezen indithato. Ha a
reggeli elso inditasnal is jon, akkor inkabb valoszinu a trafohiba.
Ha tenyleg a trafok, az mar huzosabb osszeg. Bontva is 15-20 korul adjak
darabjat; bontottbol (is :) csak a Nippon Densot szabad megvenni, mer az
orok darab. Marelli, Bosch, Valeo stb. felejtos, par ev alatt szinte mind
beszarik. (Amugy csereszabatosak, a gyar is mindenfelevel szereli, amelyik
epp a kezukbe akad, sztem. :)
Ha most csak 1-2 trafod rosszalkodik, akkor is erdemes a 4-et egyszerre
cserelni, mert eleg hamar kovetik egymast a kuka iranyaba.
Trebitsch
----- Original Message -----
From: "Szabó Zoltán" <szacsek at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, April 04, 2005 9:39 AM
Subject: Autós gond
T. Lista!
Segítségeteket kérném! Van egy Renault Thaliám, ami időszakosan
rángat, vagy el sem indul. Abszolút kiszámíthatatlan. Van, hogy
többszáz km alatt sem produkálja, van amikor percenként.
Természetesen soha nem szervízközelben. Utólag meg hiába viszem
be. Tudna valaki szervízprogramban illetve kábelben segíteni?
Gyanakszom az immobiliserre, de azt sem tudom, hová nyúljak. A
szervíz is tanácstalanul áll a dolog előtt, már több napot volt emiatt
bent. Már nem garis.
Köszi: Szabó Zoli
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list