Sziasztok + Gyroszkóp hogyan

Vajk Fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Sep 30 09:24:49 CEST 2004


Ez volt az elso otlet, csak kidetul, hogy ez a szenzor nem ad jelet ha a 
heli egyenletesen forog korbe. Ad egy impulzut amikor elindul, es utanna 
semmi. Amikor megprobalod megallitani megint lesz egy impulzus es kesz. 
Nem tudod megallapitani mikor allt meg.

Utanna jott az otlet, hogy a centripetalis gyorsulast kellene merni, 
mert az mindaddig van, amig porog, de sajna nem fugg az iranytol. Aztan 
jottek a V betu alaku megoldasok, ahol ket erzekelo van, es valahogy a 
g-t is belemerne, de most esik le nekem, hogy azok sem mukodnek, mert a 
g es a acp eredoje is fuggetlen az iranytol.

vajk

Dajka Tamás wrote:

>Már csak 1valamit nem értek: az pl miért nem jó megoldás, hogy fogok 1 gyorsulásmérőt, és a farokrotor mellé rakom, úgy, hogy a farokrotor tengelyének elmozdulásvektorával párhuzamos (szal mondhatni a farokrotor "megindulását" nézi) úgy, hogy közben ki van vízszintezve (szal felfüggesztem és akkor mindig beáll vízszintbe (kivéve, ha a heli háton van, mert attól meggajdulna :D )
>
>Bár lehet, hogy még felfüggeszteni se kell, mert minek. Elég az, ha a farok elindulását nézi. Nekem elég tudni annyit, hogy a farok mozog és nincs 1 helyben, meg persze nem árt tudni az irányt is, hogy merre mozog :)
>
>üdv: Viper
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>  
>




More information about the Elektro mailing list