Re: O.T.:visszaszámláló közl. lámpa
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Thu Sep 30 08:31:00 CEST 2004
----- Original Message -----
From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, September 29, 2004 10:48 AM
Subject: Re: O.T.:visszaszámláló közl. lámpa
> Fuzesi Arnold wrote:
>
> >Ha Charles-ok, meg Arnoldok :) autoznanak csak kishazankban, akkor nem
lenne
> >gond valo igaz.
> >
> >
> nem tudom - en nem vagyok jo sofor . zsigerbol , reflexbol vezetek es
> nagyon nagyon kevesse vezetek agressziven . ezzel pesten hatranyban lennek
.
Nem errol beszelek. Hanem gondolom Te is felered esszel, ha valt a lampa,
akkor indulsz, es nem akkor keresed az 1-es amikor mar zold.
En ha a sor elejen vagyok, akkor még inkabb figyelek. Keresztezodesbe is,
hogy nem-e jon meg valaki keresztbe.
Rendszerint kicsit szoktam sargaravaltas elott gurulni, ha ismerem a lampat.
Ha meg a masodik vagyok, akkor ugyan ez. Ezt latja az elottem levo, hogy
maszok ra, es ettol o is biztosan normalisan elindul.
Kicsit genyo, de mukodik.
Parhuzamos kozlekedesnel ez neha vicces. A mellettem levo asziszi gyorsulni
akarok, vagy ilyesmi, azert gurulok.. (foleg ha veletlen rateved a szemem a
nagy
bameszkodas kozepette).
Aztan ugy kilo mint a raketa, ha olyan fajta. :)
Dupla haszon :)
> azt hiszem hogy aki a zoldnel a valtot keresi az is felhozhato - ha
> tobbet vezet ,vagy ha latja hogy 15 mp mulva zold , ha ez nem
> megoldhato akkor pedig tudja hogy nincs sarga - nincs erkolcsi alapja
> hogy a sarganal elkezdjen izzitani - szoval az indulas az annyi hogy
> felemeli a labat a kuplungrol es kesz , nem kell standby-ba kapcsolnia
> az agyat .
Igen, ebben igazad van. De szerintem itt csak az elso "stresszeli" magat a
sorban, hogy vajon mikor lesz sarga. (Most egy atlag magyar polgarrol
beszelek)
A masodik mar nyugodt, hogy van ideje cselekedni, ha az elso megmozdult.
En kitennek par rendort ostorral a kezeben, es aki nem rendesen indul, annak
odasoznek egyet. :)
> ami az olaszoknal mas az az hogy ott mindenki kozlekedik , nem
> birtokolja az utat - nem terpeszt a belso savban ha valaki gyorsabb nala
> , nem "tart" be a tobbieknek erdekes erzes odakint kozlekedni .
Meg dudalnak ha belathatatlan keresztezodesbe ernek.
Ment az olasz gyorsabban kicsit mint kellett volna, odaert egy jobboshoz
(neki volt
elsobbsege), dudalt egyet, es ment tovabb.
Korrekt.
> sokaknak , de az is teny hogy ha akkor indulok amikor a lampa valt ,
> akkor gyakran kell satut nyomnom az elottem szundizo dragsterpilota miatt
:)
Ezert szoktam ramaszni a seggere mikor valtani kezd a lampa. Hogy
feszélyezve
legyen kicsit, hogy mennie kell.
Persze a tokosebbek ilyenkor keresik a cigigyujtot, mert nehogyma siessenek.
De szerencsere ilyenek van kevesebben.
> volt errol egy cikk annak idejen a scientific american-ban , ott
> hullamokkal es interferenciaval magyaraztak a tobbsavos utak baleseteit
> - viszkozitas , energiamegoszlas - teljesen fizikai modell volt ,de
> tokeletesen mukodott . ahol a savok kozott nagy volt a sebessegkulonbseg
> ott a szomszed savokkal nyirohatas kepzodott - egy savvaltas es kesz a
> baleset sajnos regen lattam a cikket es ma mar nem is elerhetoek ezek a
Dejo...ez jopofa.
Arnold
More information about the Elektro
mailing list