lambda, Re: RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Wed Sep 29 04:54:13 CEST 2004
Meg ezert vannak bebutulva a jonepek, hogy 1.6-os motor, es annyit tud mint
egy par evvel ezelotti 2.0-as LE-ben.
Hurra. Autopalyan mindketto kepes 210-el menni, de gyorsulni az 1.6 messze
nem fog olyan jol.
(Kedvenc V. Golfom, illetve a minap egy fiat stilo 1.6. Kb annyit tud mint
az en 12 eves 2.0 autom LE-ben. De nyomatekot a gyarban hagytak a
tervezoasztalon... :((
Stilo amugy jobban megy mint a golf, de fura modon kenyelmetlenebb, es ilyen
hitvany valtot ritkan latni mint annak volt...)
Meg rettenetesen sunyi a futomuve.
Azt csinalja amit akarok. :)) De nem hiszem el, hogy mindig. Aztan jon a
meglepetes mikor megadja magat. Ilyen szempontbol roszabb mint a golf.
(veszelyes egy fiatal kezeben)
De hibatlan uton egy hirtelen kanyart a Stilo jobban teljesit.Csakhat Mo meg
a hibatlan utak...
Arnold
----- Original Message -----
From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
To: "Fuzesi Arnold" <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, September 28, 2004 10:49 AM
Subject: Re: lambda, Re: RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V
>
>
> Szia,
>
> 2004. szeptember 29., 4:36:39, írtad:
>
>
> FA> ----- Original Message -----
> FA> From: <ide.ne.irj at freemail.hu>
> FA> To: <elektro at tesla.hu>
> FA> Sent: Tuesday, September 28, 2004 10:14 AM
> FA> Subject: Re: lambda, Re: RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V
>
>
> >> Pedig tevedsz. Ha van gyari tuningkapcsolo a kocsiban, az is ugyanezt
>
> FA> En meg ilyen autot nem lattam. (csak olyat amiben az automata valtot
> FA> lehetett valtani, olyat amiben lehet kemenyiteni a futomuvet, stb.. De
az
> FA> tok mas tema)
> FA> Pedig lattam par autot....
> FA> Latott mar valaki ilyen autot? Milyen kocsi ez? (Nem vonom ketsegbe,
csak
> FA> nem lattam, mitobb nem is hallottam ilyet)
>
> >> Az sem vilagos, hogy hogyan kepzeled el a finomitast. A gyari tablazat
> >> valamilyen koncepcio alapjan keszult, valamilyen igenyesseggel, es
> FA> valahany
> >> jegyre _pontos_. Ha 2 helyett 3 jegyre lesz pontos, attol szerinted
> >> hany LE tobblet-teljesitmenyed lesz??? Egyszeruen arrol van szo, hogy
>
> FA> Nem a LE a lenyeg, hanem az egyenletes nyomatekleadas. Legalabb is
ennel a
> FA> fajta tuningnal.
> FA> De a vita szempontjabol ez invarians.
> FA> Csak zarojelben megjegyeztem.
>
> szokás mondani(csak kevesen értik), hogy lóerõt vesznek, de
> nyomatékkal autóznak. :-) nyilván a kettõ között van összefüggés, de
> ha választani kellene, hogy 300LE és 200Nm, vagy 200LE és 300Nm,(a
> számok kitaláltak, még mielõtt valaki meg"szigonyoz":-)) én
> bizony az utobbit választanám. ezért nem valami szívdobogtató a mazda
> új vankelje...
>
> >> mas koncepcioval mas kompromisszumot megvalosito tablazatot generalnak.
> >> Kicsit nagyobb fogyasztasert, sokkal nagyobb kornyezet-szennyezesert
> >> cserebe sportosabb stilusu lesz a karakterisztika, nagyobb a
> >> csucsteljesitmeny, es termeszetesen rovidebb az elettartam.
>
> FA> Tapasztalatom szerint nem ennyire egyertelmu az osszefugges.
>
> mint a 9liters roll's a maga szerény 16hengeres V motorjával...
> szerintem 100év múlva is fogják mutogatni.
>
> >> > Ez alkalmatlan arra, hogy gyorsitaskor szabalyozzon.
> >>
> >> Igy van, az erdemtelenul sokat fikazott RT cikk szerint is...
>
> FA> Ezt megismételnéd, legyszives!? (egy kerek mondatban)
>
> FA> Arnold
>
>
>
> --
> Üdvözlettel,
> pyxys1
> web: www.eposz.co.hu
> e-mail: pyxys at vnet.hu
>
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list