RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Wed Sep 29 04:44:00 CEST 2004


----- Original Message ----- 
From: <ide.ne.irj at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, September 28, 2004 10:18 AM
Subject: Re: RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V


> Thus spake Fuzesi Arnold:
>
> > Egy elmeleti kerdes:
> > Komparalasi szinten (amit ugye be kell allitani) mi alapjan dontom el?
> > Gondolom elotte meg kellene becsulni (kiszedni tablazatbol) az adott
> > uzemallapothoz mit javaslok, es ahhoz kepest hol vagyok.
> > Nem?
>
> Dehogynem. Pl az elektronika elemzi a vezeto stilusat, es ha ugy dont
> hogy sportos stilusu, akkor dusabb kevereket ad, ha nagypapa stilusu
> akkor szegenyebbet. Stb...

Ez jó! Ez pl tetszik mint ötlet...Komolyan!
Majd jól kimérjük ezt is. Hogy valtozik-e egy egyenes emelkedő szakaszon
-nyugisan felmenve.
-idegbajosan felmenve.
Ez a komparalasi szint.
(Ha egyaltalan szabalyoz a lambda mindket esetben...)

> > Akkor meg (ez mar lehet hogy beteges :) de megintcsak ugy erzem, hogy a
> > lambda nem annyira rug labdaba, csak joszandekuan korrigal, ha elszurtam
> > nagyon a keverekaranyt.
> > De korrigalni is csak akkor tud, ha megmondom neki hol kell korrigalni
> > milyen uzemallapotban.
>
> A lambda annyira rug labdaba, hogy annak jele alapjan szabalyozza a
> motort az elektronika. Nem vilagos hogy mit ertesz a 'joszandeku
> korrigalas' alatt, milyen lenyeges elvi kulonbseget latsz a korrigalas
> es szabalyozas kozott.

Jo, oke pongyola volt.
A szabalyzas merteket akartam erzekeltetni.

Arnold




More information about the Elektro mailing list