RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Mon Sep 27 22:26:26 CEST 2004
Szia,
2004. szeptember 27., 18:10:46, írtad:
>> eleve fasza dolg, ha egy m?szaki kérdésbe politikai indittatás is
>> szeperel.
BV> nem politika, olvasd el. En csak az ilyen osszeeskuveselmeletekben nem
BV> hiszek.
ez is politika:-)
>> nem tudom, hogy írja-e a cikk, de a keverékképzés egyáltalán nem
>> állandó, s?t, alapvet?en változik, attól függ?en, hgy a motor milyen
>> állapotban, terhelésen jár, milyen h?mérséklet?.
>> csak példaként, hidegindításnál a keverék 1:3 arányú... ha ezeket a
>> lépcs?ket(kb. 5 ilyet illik felsorolni),amiket nem írok most végig nem írja,
>> akkor minimum megkérd?jelezhet? a szakmaiság.
BV> Szerintem altalanosan jo amit ir a hideginditasrol. Hidegen sokkal tobb
BV> benzin kell, altalaban 60 fokig csokken a benzin mennyiseg, stb. Csak a
BV> konkret grafikonok nem mondanak sokat (de azoknak is nagyjabol jo pl. az
BV> alakjuk - hidegen sok, melegen keves, meg amit akarsz).
értem én, ezért mondom.
BV> A benzin/levego arany uzemi hofokon viszont telleg 1/14.7, leszamitva
BV> mondjuk a motorfeket es a gyorsitast.
persze, üzemi hõfokon és bizonyos esetekben 14,7 (ami a valóságban
sosem pont ennyi), de ez az állapot nem mindig érvényes. más a keverék
gyorsításkor is pl. azért írtam a hidegindítást, mert az a legdúrvább
állapot, mert nagyon messze van az ideálistól. de mondhatnám a
részterheléses üzemet, ahol meg 17:1-hez. a 14.7 (ami 13:1) az a
teljes terhelésnél igaz.
sõt, azt írja itt z okossá, hogy az alacsony co-hoz 16:1
az alacsony ch-hoz 14:1, a kevés nitrogénhez meg 17:1, 12:1 érték
ajánlott.
BV> Viktor
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list