RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V
ide.ne.irj at freemail.hu
ide.ne.irj at freemail.hu
Mon Sep 27 20:45:45 CEST 2004
Thus spake Babrian Viktor:
> nem politika, olvasd el. En csak az ilyen osszeeskuveselmeletekben nem
> hiszek.
Hat nem tudom, szerintem ez nem osszeeskuves-elmelet, ilyen volt a
szocko, nem emlexel? :)
Amikor nyugaton mar minden jobb kocsiban volt valami egyszeru elektronikus
motormenedzsment, akkor nalunk a kocsik jelentos resze meg ketutemu volt.
Persze ez nem csak az autokra vonatkozik, kb mindenben hasonloan el
voltunk (vagyunk?) maradva.
> Szerintem altalanosan jo amit ir a hideginditasrol. Hidegen sokkal tobb
> benzin kell, altalaban 60 fokig csokken a benzin mennyiseg, stb. Csak a
> konkret grafikonok nem mondanak sokat (de azoknak is nagyjabol jo pl. az
> alakjuk - hidegen sok, melegen keves, meg amit akarsz).
Na latod hogy nem olyan szar az a cikk. Latatlanban nagyon lefikaztad,
persze kiderult hogy amit a hibainak veltel az szinte szo szerint
szerepel benne...
Termeszetesen tisztaban vagyok vele hogy nem egy tudomanyos igenyesseggel
keszitett iras, de alapveto elvi hibak nem nagyon vannak benne, erdekes es
informaciodus anyag.
Bizonyara te is eszrevetted, hogy de facto kijelenti, hogy az elektronikus
motormenedzsment normalis uzemi allapota a zart szabalyozo hurok, ettol
eltero allapot csak szukseghelyzetben, meghibasodas eseten, valamint
a lassu lambdas autoknal dinamikus gyorsitas eseten all elo, amikor a
szenzorok adatai nem allnak rendelkezesre vagy nem frissulnek eleg gyorsan.
Akkor tenyleg jon a tablazat, mely melle az algoritmus felveste a
szukseges adaptiv korrekciokat.
Ezt azota tobben megerositettek a listan, maganlevelben, felesleges volt
vitatkozni rola, majd meseljetek el Arnoldnak is, en gondolom szuron vagyok.
> Viktor
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"Vegyel kutyat - az egyetlen mod hogy penzert szeretetet vasarolj"
More information about the Elektro
mailing list