RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Mon Sep 27 18:01:08 CEST 2004



Szia,

2004. szeptember 27., 14:58:18, írtad:

BV> Udv,

BV> igeretemhez hiven hetvegen eloastam a 2003as RT evkonyvet, es felig
BV> mar elolvastam a cikket.
BV> - A bevezetoben levo, az iro vilagnezetet is tartalmazo allitasokkal nem
BV> tudok tovabbra sem azonosulni;)

eleve fasza dolg, ha egy műszaki kérdésbe politikai indittatás is
szeperel.

BV> - A lenyeg, hogy a cikkben kozolt elmeleti allasfoglalasok nagy resze
BV> megfelel az  altalam tapasztaltakkal, kiveve az altalanos megjegyzesekkel,
BV> mint a  'legujabb  elektronika mar a vezeto stilusat is szamitasba veszi',
BV> stb., mert ezeket nem hiszem el, de tenyekkel meggyozheto vagyok.
BV> - Viszont a peldak, grafikonok, a 'gyakorlati resz' nemnem jo. A
BV> feltoltos Volvo es a szivo Volga osszerhasonlitasa tok nem szerencses
BV> (abbol a Volvobol 300Le-t is ki lehet szedni pusztan a vezerlesi
BV> tabalzatok cserejevel. Peldanak sokkal jobb lett volna egy hasonlo
BV> urtartalmu szivo auto, ami kb 150Le, igy a kulonbseg masfelszeres, nem
BV> pedig tobb, mint 2x). Aztan a 8 allasu kapcsolo a sportos/nem sportos
BV> temakort illetoen: ez mindig igy van? Melyik tipusnal? Hol? Mindig 8
BV> allasu? Egyaltalan. Jelentkezzen, aki mar latott ilyet.

8 állású sportkapcsoló? nagy dzsekszlikapcsolóval kiválasztjuk, hogy
mennyire akarunk sportosak lenni? 8-ból? hehe, ez jópofa:-)

BV> Az elektromos vezerles mindig jobb, mint a hagyomanyos:
BV> Alfa 33 1.5ie valamennyivel gyengebb, mint a duplakarbis :))

sőt, számtalan példa van hasonló dolgokra.

BV> Ott vannak a kulonfele homersekletkompenzacios gorbek. _Barmilyen_ gorbet
BV> odatehetett volna ennyi erovel, mert a -30 fokon 150ms, 10 fokon 0.5ms
BV> jelzesu oninditozaskori uzemanyagkompenzacio pl. mit jelent? Ennyit ad
BV> hozza a komputer a szamolt ertekekhez? Milyen motor? Milyen injektor?
BV> Gondolom, azt szerette volna irni, hogy oninditozaskor sokkal tobb benzin
BV> kell a motornnak hidegben, mint melegben.

nem tudom, hogy írja-e a cikk, de a keverékképzés egyáltalán nem
állandó, sőt, alapvetően változik, attól függően, hgy a motor milyen
állapotban, terhelésen jár, milyen hőmérsékletű.
csak példaként, hidegindításnál a keverék 1:3 arányú... ha ezeket a
lépcsőket(kb. 5 ilyet illik felsorolni),amiket nem írok most végig nem írja,
akkor minimum megkérdőjelezhető a szakmaiság.

BV> De akkor irja ezt, mert az abrak
BV> ilyen szempontbol csak sormintanak jok.

nem csak arra jó, tévedsz, honorárium is jár érte.

BV> Nem tudom, ertheto-e, mire szeretnek itt ramutatni? A cikk egyebkent nem
BV> mond ellen a tapasztalatoknak.

BV> Viktor
BV> ui:nem talaltam irodalomjegyzeket, de igazabol meg bizok benne, hogy van,
BV> csak mashol az evkonyvben.



--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list