Golf V, volt: F1 fizika
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Sat Sep 25 15:24:26 CEST 2004
> Mértem átfolyó folyadékmennyiséget olyan szelepen is, amelynek (szervó
> által való) elzárása 10-15mp. Ki kellett mérni egy pontos (szintjelzett
> tartály) mérõvel a karakterisztikát. Innentõl a folyadék nyomáskülönbsége
> és a szelep nyitási-zárási karakterisztikája alapján pontosan (<2%) meg
> tudtam határozni az átfolyt folyadékmennyiséget. Gyakorlatilag. Mivel az
> injektor szelepét nem kell kimérni minden egyes motor esetén, ezért azt
> gondolom, hogy a fenti cselekedetet (kalibrálás) a gyárban megteszik.
Nem is errol volt szo, hanem hogyha kopik a szelep, akkor kis
kopasnak igy nagy hatasa lehetne. Inkabb az a valoszinu, hogy nem
nagyon kopik (annyira biztos nem, mint a dizeleknel, ahol sokkal
nagyobb a nyomas).
More information about the Elektro
mailing list