Golf V, volt: F1 fizika

HAJDU Csaba hajdu at sunserv.kfki.hu
Sat Sep 25 14:47:54 CEST 2004


>> Ugye az a szornyu szemelyeskedes es felhanytorgatas az, amikor
>> valami olyat mondtam, hogy Auth rendszeru befecskendezes... Hogy
>> te ennel sokkal kulonbekkel inditottad az egeszet, az nyilvan
>> teljesen kiesett. Tovabbi kellemes es jogos haborgast kivanok!
>  Visszaidéznéd, mit is személyeskedtem? Mert a fentihez hasonló beszólásra
> nem emlékszem, hogy írtam volna.

Remelem, most nem kezdesz el vitazni azon, hogy a ket dolog 
mennyire hasonlo, de talan azt elismered, hogy itt indult a 
szemelyeskedes:

> > Tehat mit tud az elektronika? Azt, hogy mennyi ideig adott
> > vezerlest a szelepre. Azt legfeljebb remeli, hogy ezzel valojaban
> > annyi benzin is ment be, ami kellett...
>  Jahogy ez így megy? Miért, milyen mennyiséget tud még tutibiztosan a
> motorelektronika? Mert ilyen hozzáállással szerintem csak annyit, hogy van-e
> feszültség az akkuban, vagy sem. De nem, azt is csak becsüli. Csak reméli,
> hogy az olajnyomás annyi, mint amit mér; csak reméli, hogy a Lambda érték
> annyi, mint amit mér; a motor hõmérséklete annyi, amit mér; ésígytovább.
> Kötözködj ilyen hülyeségen azzal, akinek erre van ideje és kedve, én
> abbahagyom itt. Tudod egyáltalán mi a különbség a vezérlés és az szabályzás
> között?

Erdemi reakciod pedig azota sem volt az egeszre, pedig kiderult, 
hogy:

- 1-3% pontosan tudja adni azt a mennyiseget, amit jonak gondol
- a jonak gondolt mennyiseg hibaja viszont csak a legtomegmero
   miatt lehet akar 10%, de egyeb elteresek is lehetnek meg pl. a
   benzin minosege miatt


More information about the Elektro mailing list