Golf V, volt: F1 fizika
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Sep 25 12:03:05 CEST 2004
pyxys1 wrote:
>
>
>
>van itten egy dolog, amit nem tudom, hogy figyelembe szoktatok-e
>venni.
>én úgyérzem, hogy nem szarabb a benya itthon, mint kint, csak másképen
>használjuk. amikor elmegy az ember nyaralni, kirándulni, mittomén,
>szal a lényeg az, hogy hosszan, közepes fordulaton használja a
>szekeret, akkor kitisztul a rendszer. emttől jobban megy az autó,
>kvázi, úgy tűnhet, hogy jobb a benzin. pedig csak arról van szó, hogy
>mire kiérünk külföldre, addigra letisztul a rendszer, mert autópályán
>szépen, hosszan közepes, magas fordulaton kiég a sok trutyi, ami itt a
>mindennapokban lerakódik.
>ezt a dolgot elég könnyű igazolni.
>
>
igen , egy kis vizbefecskendezessel szepen rendbeteheto az auto
belfoldon is .
de ha az ezevi tapasztalataimat nezem : magyarorszag , kirandulgatas ,
egyenletes 90-120 tempo - 5.3-6 liter
szlovakia , motorostura , tobb motorral , szerpentinek , kigyorsitas ,
lassitas : 4.9
ausztria olaszorszag svajc tobb motorral , eszetlen tempo , durva
kigyorsitasok , napi 4-6 2000meter feletti hago megmaszasa , alacsony
sebessegi fokozatok , nyeregtaska , cuccok (fogja a szelet durvan) 5.3
liter - mindez 70-150-es temponal .
munchen - magyarorszag 130-al palyan 5.1-5.2
nem a vezetesi stilusomtol fugg - a benzin tenyleg maskepp dolgozik .
bye
dexter
>--
>Üdvözlettel,
> pyxys1
>web: www.eposz.co.hu
>e-mail: pyxys at vnet.hu
>
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list