Golf V, volt: F1 fizika
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Sep 24 22:08:33 CEST 2004
HAJDU Csaba wrote:
>
> Szo szerint ezt mondtuk eddig is; erre jott az, hogy "de pontosan
> ismeri a mennyiseget". Ezzel szemben az idot ismeri pontosan, amihez
> tartozik egy tobbe - kevesbe pontos, sok dologtol fuggo mennyiseg.
igen , igy van - megis , bar az autom mindent mer , a levego
homerseklete , a legszuro allapota , a gazlengesek , stb sokkal
szelesebb tartomanyban valtoztatja a feltoltest
> Egyebkent az is erdekes, hogy a fogyasztast a nyitasi idokbol
> szamoljak, mert ugye lehetne a legtomegmero adataibol is, aztan ugy
> tunik, megsem ezt teszik.
a benzin nyomasat nalam pl a szivoternyomas + befecskendezonyomas-ra
allitja be a gep - igy az ido fuggvenyeben nagyon allando a benyomott
mennyiseg - a hotagulasa is elenyeszo a parolgashoz kepest - egyebkent
az uj autokban valamiert ugy csinaljak a szivattyut hogy nem kering a
benzin , igy megno a vapor-lock veszelye - felforr a benzin a csoben
amikor nagy melegben leallitod az autot - es ezutan persze nem indul jol
. de a masik amit a mai autokban nem ertek az az hogy ha felforr a
benzin akkor az adalekok kivalnak , es valahogy nem is oldodnak fel
konnyen ezutan - szoval az uj befecskendezok gyakrabban tomodnek el ,
koszolodnak be mint az oregek .
bye
dexter
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list