Golf V, volt: F1 fizika

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri Sep 24 22:08:33 CEST 2004


HAJDU Csaba wrote:

>
> Szo szerint ezt mondtuk eddig is; erre jott az, hogy "de pontosan 
> ismeri a mennyiseget". Ezzel szemben az idot ismeri pontosan, amihez 
> tartozik egy tobbe - kevesbe pontos, sok dologtol fuggo mennyiseg.

igen , igy van - megis , bar az autom mindent mer , a levego 
homerseklete , a legszuro allapota , a gazlengesek , stb sokkal 
szelesebb tartomanyban valtoztatja a feltoltest

> Egyebkent az is erdekes, hogy a fogyasztast a nyitasi idokbol 
> szamoljak, mert ugye lehetne a legtomegmero adataibol is, aztan ugy 
> tunik, megsem ezt teszik.

a benzin nyomasat nalam pl a szivoternyomas + befecskendezonyomas-ra 
allitja be a gep - igy az ido fuggvenyeben nagyon allando a benyomott 
mennyiseg - a hotagulasa is elenyeszo a parolgashoz kepest - egyebkent 
az uj autokban valamiert ugy csinaljak a szivattyut hogy nem kering a 
benzin , igy megno a vapor-lock veszelye - felforr a benzin a csoben 
amikor nagy melegben leallitod az autot - es ezutan persze nem indul jol 
. de a masik amit a mai autokban nem ertek az az hogy ha felforr a 
benzin akkor az adalekok kivalnak , es valahogy nem is oldodnak fel 
konnyen ezutan - szoval az uj befecskendezok gyakrabban tomodnek el , 
koszolodnak be mint az oregek .

bye
dexter

>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>




More information about the Elektro mailing list