Golf V, volt: F1 fizika
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Fri Sep 24 21:01:40 CEST 2004
----- Original Message -----
From: "Szali Sandor" <szali at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, September 24, 2004 8:46 PM
Subject: Re: Golf V, volt: F1 fizika
> > az injektoros blokk pedig "kiszarad" leallaskor - igy inditaskor nem fel
> > fordulat az inditas mint a regi karbis motoroknal .
>
> + ezt biztos meg lehetne oldani egyszeruen.
> Mondjuk inditozas elott bespriccelne.
> Nem lehet, hogy valamilyen kimeles okan nem csinaljak?
> Hogy meg kelljen lassan is forgatni parszor mielott beroffen?
Azert nem csinaljak, mert elegge lenyegtelen. Hogy "poccre", vagyis 1-2
tized masodperc alatt, vagy fel-egy masodperc oninditozas utan indul a
motor: olyan mindegy. A holtponti erzekelonek viszont egyszer legalabb oda
kell ernie, mielott elkezdodik a sprickolas meg a szikrazas, mert csak
onnantol van meg hozzajuk az idopont. Ha a motor pont ugy szeret megallni,
hogy epp tul van a holtponton, akkor ez akar 2 teljes fotengelyfordulat is
lehet, 4 hengeres motornal.
Trebitsch
More information about the Elektro
mailing list