Golf V, volt: F1 fizika
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Sep 24 17:44:52 CEST 2004
HAJDU Csaba wrote:
> Na ez is igaz, tobb kocsinal is lattam ilyet (foleg regen, es regi
> benzinekke). Ki emelekszik mar a 86-osra, hiszen 91-es sincs mar... De
> a csucs az a 79, vagy valami hasonlo oktanszam volt, amit valamelyik
> hajdani "barati" orszagban arultak.
> Ez persze nem zarja ki a tobbi dolgot sem, aztan ha mar minden egyutt
> fordul elo, akkor van az igazi kaosz :)
78-as oktanszam volt az - de ez atvezet a mitol indul szarul az
injektoros blokkom kerdeshez - egy injektoros blokk nem tud tovabbjarni
, hiszen nincs benzin - befecskendezes hianyaban . a regieknel a
gyujtast kapcsoltad ki - a keverek pedig meg berobbanhatott az izzo
gyertyan vagy a kokszon ami a hengerfejben van - hiszen az nagyon jo
hoszigetelo , es igy forro marad sokkal tovabb is .
az injektoros blokk pedig "kiszarad" leallaskor - igy inditaskor nem fel
fordulat az inditas mint a regi karbis motoroknal .
biztos emlekeztek a poccre indul kifejezesre - ez ma mar csak a
dizelekre igaz .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list