Golf V, volt: F1 fizika

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri Sep 24 17:44:52 CEST 2004


HAJDU Csaba wrote:

> Na ez is igaz, tobb kocsinal is lattam ilyet (foleg regen, es regi 
> benzinekke). Ki emelekszik mar a 86-osra, hiszen 91-es sincs mar... De 
> a csucs az a 79, vagy valami hasonlo oktanszam volt, amit valamelyik 
> hajdani "barati" orszagban arultak.
> Ez persze nem zarja ki a tobbi dolgot sem, aztan ha mar minden egyutt 
> fordul elo, akkor van az igazi kaosz :)

78-as oktanszam volt az - de ez atvezet a mitol indul szarul az 
injektoros blokkom kerdeshez - egy injektoros blokk nem tud tovabbjarni 
, hiszen nincs benzin - befecskendezes hianyaban . a regieknel a 
gyujtast kapcsoltad ki - a keverek pedig meg berobbanhatott az izzo 
gyertyan vagy a kokszon ami a hengerfejben van - hiszen az nagyon jo 
hoszigetelo , es igy forro marad sokkal tovabb is .
az injektoros blokk pedig "kiszarad" leallaskor - igy inditaskor nem fel 
fordulat az inditas mint a regi karbis motoroknal .
biztos emlekeztek a poccre indul kifejezesre - ez ma mar csak a 
dizelekre igaz .


bye
dexter




More information about the Elektro mailing list