Golf V, volt: F1 fizika

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Fri Sep 24 14:26:33 CEST 2004


Az egy masik dolog. Olyankor valami felizzik a hengerfejben, vagy a gyertya,
vagy a korom ami lerakodott itt-ott. Ezt persze elosegiti ha eleve magasabb
az eges hofoka uzem kozben - amit viszont elo tud idezni a rezonanciat
tulzottan megkozelito, vagy akar idonkent el is ero gyujtasi idopont.  (Vagy
egyszeruen egy oreg, lerakodasos hengerfej, ahol a sok korom meg a
kompressziot is noveli. :)
98-as benzinnel jarva az egester homerseklete maradhatott alacsonyabb, ezert
nem izzott fol semmi.
Amugy elegge tanulsagos tud lenni egy EGT (Exhaust Gas Temperature) mero,
vagyis kipufogogaz-homero, kozel epitve a hengerfejhez az erzekelot. Lehet
kapni bo'tban, tuningosok hasznaljak.

Trebitsch

----- Original Message ----- 
From: "Babrian Viktor" <v at renyi.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, September 24, 2004 2:15 PM
Subject: Re: Golf V, volt: F1 fizika


> Ongyulladas valamikor biztos van, mert a regi alfaba, ha 95ost tankoltam,
> akkor a gyujtas kikapcsolasa utan meg nehanyat poffent.
> 98assal semmi ilyesmi.
> asszem ez nem mond ellent neked, de a jelenseg szamomra erdekes volt.




More information about the Elektro mailing list