win printf

Csehi András acsehi at qsoft.hu
Wed Sep 22 19:46:21 CEST 2004


On Wed, 22 Sep 2004 ide.ne.irj at freemail.hu wrote:

> Thus spake Csehi Andras:
>
> >     Milyen nyelvben dolgozol? Amit én írtam levélben, az egy Delphi kód volt, az
> > nekem tuti jól működött.
>
> MSVC6. Biztos mukodne, ha konzol progit akarnek irni, de most

Azt vagy 8-9 eve hasznaltam utoljara :(

> kifejezetten win32 gui progi lesz, csak a debughoz kene konzolra irogatni,

Mi lenne, ha belenyomnad egy ablakon levo MEMO-ba?

> rajta) Jelenleg ugy tudok debugolni, hogy MessageBox-ba kirakom amit

Na ez viszont minden idozitest tonkrevag

> Valoszinuleg az AllocConsole sem muxik rendesen, mert mar van valami
> konzol hozzarendelve a progihoz, csak az nem jelenik meg sehol, /dev/null

> A nagyobb hogy nem igazan ertem hogy mukodik a DMA buffer kezeles.

Ezzel soha nem foglalkoztam.

> Lehetseges, hogy ha gui modban forditok, akkor olyan libeket linkel,
> melyek egyszeruen nem tudnak konzol kezelest, fizikailag nem kerulnek
> bele a kodba a szukseges fuggvenyek?

Ezek nem lib-ek, hanem a Windows API fv.-ei, vagyis mindig be vannak
"linkelve" :) Ha mar van egy console, akkor annak a tulajdonsagait le
tudod kerni, asszem meg is lehet jeleniteni, a Windows API fv.-ek kozott
az AllocConsole kornyeken keresgelj. Egyebkent ahogy a Visual Studiot
ismerem, a console egy Debug window-ba van atiranyitva, mint pl. a Visual
Basic-nel, es ott jelennek meg ezek az uzenetek.

Bye:
	Acsehi





More information about the Elektro mailing list