win printf
Csehi András
acsehi at qsoft.hu
Wed Sep 22 19:46:21 CEST 2004
On Wed, 22 Sep 2004 ide.ne.irj at freemail.hu wrote:
> Thus spake Csehi Andras:
>
> > Milyen nyelvben dolgozol? Amit én írtam levélben, az egy Delphi kód volt, az
> > nekem tuti jól működött.
>
> MSVC6. Biztos mukodne, ha konzol progit akarnek irni, de most
Azt vagy 8-9 eve hasznaltam utoljara :(
> kifejezetten win32 gui progi lesz, csak a debughoz kene konzolra irogatni,
Mi lenne, ha belenyomnad egy ablakon levo MEMO-ba?
> rajta) Jelenleg ugy tudok debugolni, hogy MessageBox-ba kirakom amit
Na ez viszont minden idozitest tonkrevag
> Valoszinuleg az AllocConsole sem muxik rendesen, mert mar van valami
> konzol hozzarendelve a progihoz, csak az nem jelenik meg sehol, /dev/null
> A nagyobb hogy nem igazan ertem hogy mukodik a DMA buffer kezeles.
Ezzel soha nem foglalkoztam.
> Lehetseges, hogy ha gui modban forditok, akkor olyan libeket linkel,
> melyek egyszeruen nem tudnak konzol kezelest, fizikailag nem kerulnek
> bele a kodba a szukseges fuggvenyek?
Ezek nem lib-ek, hanem a Windows API fv.-ei, vagyis mindig be vannak
"linkelve" :) Ha mar van egy console, akkor annak a tulajdonsagait le
tudod kerni, asszem meg is lehet jeleniteni, a Windows API fv.-ek kozott
az AllocConsole kornyeken keresgelj. Egyebkent ahogy a Visual Studiot
ismerem, a console egy Debug window-ba van atiranyitva, mint pl. a Visual
Basic-nel, es ott jelennek meg ezek az uzenetek.
Bye:
Acsehi
More information about the Elektro
mailing list