Golf V, volt: F1 fizika
Babrian Viktor
v at renyi.hu
Wed Sep 22 10:37:06 CEST 2004
> Errol nem ir semmit a cikk. Azt irja, hogy van futott es futetlen,
> valamint ~1Hz korul tudnak mukodni. Kerdes hogy az ujak ennel is
> gyorsabbak, vagy ez mar a gyorsat jelenti. Az viszont biztos, hogy ez
> sem eleg gyors, ezert kell az intelligens proci a sok tablazataval
> meg bonyolult elore gondolkodasaval.
az ujak mar tudjak a kb 10Hzet is. A regebbiek is tudnak
gyorsabbak lenni, csak nagyon fel kell oket futeni.
> > Amikrõl beszelunk autok: Regi nagyok, es uj kicsik (szuzu, stb). -azok mind
> > lassu lambdasok. Gyorsitaskor pl szarik a lambda ertekre, tablazatbol
> > dolgozik.
>
> Igy van. De azt a tablazatot elotte feltoltotte pontos ertekekkel,
> a gyarilag beletoltott adatokat korrigalja a gyakorlatban tapasztalt
> eredmenyekkel. Kulonben nem tudna reagalni a magassag- es homerseklet-
> kulonbsegre, mas benzinre, stb... A cikket olvasva megdobbento hogy
> milyen erzekeny az ilyesmire egy motor.
Ez abszolut igy van, nemtom kiirta, de fogadja el mindenki, es zarjuk le a
temat ;)
> Allitolag a vezeto stilusahoz is kepes hozzaszokni a kocsi.
Es a hajszinehez is;) nemtom. lehet.
> Motronic kb 1985-tol van, 1987-ben mar 4.1 verzional jartak...
> Na ezek mar mind adaptiv szabalyozassal mukodnek.
> Uristen, a BMW mar 1982-ben elektronikus vezerlest hasznalt! (Jetronic)
> Nalunk az volt a nagy kiraly, akinek mar akkor Dacia-ja volt,
> amikor meg mindenki Skodaval jart :)
Igen, de emellett volt 7 fajta X-Jetronic tipusa is, amelyek kora nem
mindig aranyos a fejletlensegukkel.
Viktor
More information about the Elektro
mailing list