benzintank

Tóth László laszlo.toth at delta.hu
Wed Sep 22 09:26:46 CEST 2004


Akkor az olyan, mint a régi munkahelyemen levö Gazella, gyárilag mőanyag 
tank. Az alján volt leeresztö csavar is. Elsö este lelopták a benzint, 
és mikor rosszul visszatekerték a csavart, megrepedt a tank. De ott 
legalább a forgalmazó cég árult hazai gyártásu fém tankot hozzá.

Komolyra forditva, szerintem a tultankolástól nem szabadna szétrepednie, 
vagy akkor én is izgulhatok, mert mindig tultankolom az autokat. A 
hegesztéssel meg az a gáz, hogy elég macera egy tankot hegeszteni 
(mármint ha nem müanyag), én alig találtam hozzá elég bátor embert, 
amikor a sogor kocsiát épitettük injektorosra és bele kellett rakni a 
tankba pár dolgot. A haver aki végül megcsinálta, a tetejét vágta ki és 
hegesztette vissza, mert azt mondta, hogy az alján macerás lenne, meg 
szivároghatna utánna ha nem teljesen jó a hegesztés. Meg ha meghegeszti 
az alját, az a benne levö benzin tömegétöl még tud mozogni a lemez és 
elválhat a hegesztés.

Laca

Trebitsch írta:

>Emlekeim szerint ez a tank muanyagbol van.
>
>Trebitsch
>
>----- Original Message -----
>From: "Hidvegi Jozsef" <jhidvegi at ax.hu>
>To: <elektro at tesla.hu>
>Sent: Tuesday, September 21, 2004 10:23 PM
>Subject: Re: benzintank
>
>
>
>  
>
>>En nem a hegesztesre szavaznek, hanem a kemenyforrasztasra. Jokora
>>    
>>
>atlapolas,
>  
>
>>alkalmas lemezdarab...hacsaknem koracelbol van a benzintank, azt nem
>>    
>>
>tudom,
>  
>
>>lehet-e kermenyforrasztani.
>>(A zsigulinal nekem meg a lagyforrasztas horganylemezzel is bejott, bar
>>    
>>
>ott csak
>  
>
>>tomiteni kellett, mechanikailag az nem volt igenybeveve.)
>>    
>>
>
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>  
>




More information about the Elektro mailing list