[OT] Re: kornyezetbarat jarmuvek

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Sep 21 15:35:42 CEST 2004


a legigenyesebb az lenne ha valahogy hibridde lehetne tenni - 
elsokerekes agymotorral , vagy valahogy a feltengelyre hajtani - es 
akkor ha ki kell menned a varosbol akkor megmarad a benzines mod .
elnezegetve ezt a dipietro blokkot engem egy fiat vakuumszivattyura 
emlekeztet - egy turbina nem lehetne hatekonyabb ?
vagy egy G kompresszor visszafele hajtva ?
abbol elferne ket jokora darab az agyban .

bye
dexter


Fekete Róbert wrote:

>ja ja
>jó kis moci
>jó kis vezérlés
>és go
>azokban az autókban még nem volt vákumos fékrásegíto
>meg szervó meg mittom még mi
>szerintem egy lepukkant járgányt tizen pár e ért lehet venni
>motor ki belolle
>a teljes generál max egy 50e de akkor már szinte mindent kicserélTETTÉL
>
>na ezen elmorfondírozom
>
>FRob
>
>"Minden megoldható legalább egyszer
>és ha már egyszer megoldható..."
>----- Original Message ----- 
>From: "charles hoss" <dexter at bekesnet.hu>
>To: <elektro at tesla.hu>
>Sent: Tuesday, September 21, 2004 3:13 PM
>Subject: Re: [OT] Re: kornyezetbarat jarmuvek
>
>
>  
>
>>fiat 500 - komplett sulya 460kg . ha par panelt lecserelsz uvegszalra
>>vagy karbonra akkor meg egy bo mazsat megsporolhatsz .
>>a blokk , valto stb fedi a motor , elektronika sulyat +50kilo
>>megtakaritas . hangszigetelok 10 kilo - hatso ules 15 kilo . akku pack
>>egy mazsa es a hatotavolsagod kb 60-70km lehet .
>>volt mar szo rola hogy lehetne ilyet csinalni , de nalunk nem divat .
>>persze a benzin arak egyre vonzobba teszik :)
>>
>>    
>>
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>  
>




More information about the Elektro mailing list