Golf V, volt: F1 fizika

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Mon Sep 20 22:41:52 CEST 2004



Szia,

2004. szeptember 20., 22:21:56, írtad:

V> Thus spake pyxys1 <pyxys1 at westel900.net>:

>> 1. nekem ez az adat nem fontos, te jöttél vele, hogy majd a kisautó
>> még normál menetben is kevesebbet fog fogyasztani

V> Alapjaratban, normal menetben, varosban kevesebbet fogyaszt.
V> Ez tuti, mas is irta. Ha kihajtod az optimalis hatasfok fole, a max
V> teljesitmeny kozelebe, akkor tobbet fogyaszt mint a nagy motor.
V> A megadott adatok nem elegsegesek, nem tudjuk mekkora a nyomas a
V> hengerekben a szivoutem vegen vagy a befecskendezes utan, valamint
V> az 1:24 alapjaraton nem fog teljesulni, akkor ki tudja mennyi.

ó, pardon, szívó motor, 0.8bar a nyomás.
de én 1bar-al számoltam , hogy könnyû legyen, nyilván rosszabb
eredményt kaptam. jó kis szám jött ki, kötve hiszem, hogy van olyan
kiautó, ami menet közben tudna ilyen keveset fogyasztani

>> 2. ha én számolom ki, az úgyis hülyeség lesz, mint az opel mérõkéje.
>> tehát, számold ki, aztán mondj egy olyan kisautót, ami ettõl
>> kevesebbet fogyaszt "normál menetben".

V> Biztos is hogy hulyeseg lesz, mert a tenyekkel ellenkezne az eredmeny.
V> Valaki megirta a listara amit kertem, hogy ugyanaz a modell kicsi es
V> nagy motorral mennyit fogyaszt.

és mit is írt, arra is emlékszel?

V> Teljesen egyertelmuen alatamasztja amit en irtam, es egyben cafolja a
V> te hulyesegeid... Tulajdonkeppen nincs is helye tovabbi vitanak.

mint mondtam, a gyári adat, az igencsak elméleti érték, a valóság sokkal
változatosabb, és a vezetõ lábán sokkal több múlik, mint hinnéd.  de
hát majd ha lesz tapasztalatod, majd talán megéred.



--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list