biztonsagi ov
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Thu Sep 16 19:15:07 CEST 2004
Szia,
2004. szeptember 16., 16:27:57, írtad:
>> Az ovet ellenzok probaljak mar meg 100-al lefejelni a szelvedot..
>> Ez megfelel mondjuk egy 12-15 emeletes haz tetejerol valo
>> lebukfencezesnek.
SS> Alapvetoen en mar jartam ugy, hogy az utas nem kototte be magat (en meg
SS> szokasommal ellentetben elfelejtettem figyelmeztetni), es kb 20 km/h-rol
SS> torteno satu (nem kaptam meg jobb kezet) kovetkezteben az utas gyakorlatilag
SS> felfekudt a muszefalra mindenestol. Es ez csak sima veszfek volt, igaz eleg
SS> combosak a fekjeim!
kár lenne összekeverni a 20-rõl fészféket a 200-ról vészfékkel.
20-ról, lehet nagyobbat esni. olyankor az autó szinte ott abban a
helyben megtorpan. 200-ról jó sok a fékút, még idõ is van felkészülni
a becsapódásra, sõt van idõ tervezni a bajt. 20-ról fejelsz.
SS> Mondjauk soha nem is hittem az "en majd jol kitamasztok" nevu
SS> tortenentekben. Az meg, hogy bent eg, szamomra mindig felfoghatatlan vol,
SS> nekem mindig sikerul 0,1 mp alatt kikapcsolni az ovet. Persze nem kell
SS> panikba esni, stb. Raadasul legzsak + be nem csatolt ov egy ujabb
SS> veszelyhelyzet.
SS> Mindenesetre ha nalam ulenk hatul a akocsiba, mindig utasitom oket, hogy
SS> becsatolni, aztan ha tiltakoznak, akkor azt mondom, hogy az nem erdekel, ha
SS> ok felfordulnak, de ha az en nyakamat is eltorik amikor elorerepulnek, akkor
SS> morcos leszek. Ez szokott hatni.
én azt szoktam mondani, hogy õ fizeti a büntit. asszem 8 rugó.
innentõl rábízom.
az övrõl azt gondolom, hogy bent a dugóban tötyögni hülyeség övben.
pályán, vagy hegyi, gyors autózásnál viszont mindig bekötöm.
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list