Golf V, volt: F1 fizika

ide.ne.irj at freemail.hu ide.ne.irj at freemail.hu
Wed Sep 15 22:22:37 CEST 2004


Thus spake Dukai Zoltan:

>> Arra nincs, Ladara, Trabantra van :)
>
> Be tudna valaki scannelni?

Igen meg lennek lepodve, ha a neten nem talalnal aktualisabb
infokat. Ezer eves konyvekrol van szo. Az igaz, hogy olyan nagyon
sokat nem valtozott a technologia.
Ha akarod, elokeresem oket, es odaadom egy scanneres emberkenek.
Van mas konyv is ami erdekes lehet...
Pl nem reg irtam hogy van az EKG-rol is egy jo konyvecskem.

> Egy motor 2-3-4000 fordulaton jobban es kevesbe is terhelheto. Csak akor 
> fog a hatasfok gorbe megegyezni az egypupu teve nyaka tovetol a pup 
> alljaig ha 100% a terheles. De ha nem?

Ismetlem, mindig az optimalis beallitast kell nezni.
Tehat a hatasfok maximumat a kicsi es nagy motorok eseten.
Ugyanolyan leadott teljesitmeny, de kulonbozo fordulatszamok eseten
ugyanaz a motor akar teljesen szelsoseges hatasfokokat produkalhat,
Nezzuk mindig a legjobbat, es azokat hasonlitsuk ossze.

-- 
Valenta Ferenc <vf at elte.hu>   Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
Az en kisebbrendusegi komplexusom nem olyan jo, mint a tied.




More information about the Elektro mailing list