Golf V, volt: F1 fizika
ide.ne.irj at freemail.hu
ide.ne.irj at freemail.hu
Wed Sep 15 22:22:37 CEST 2004
Thus spake Dukai Zoltan:
>> Arra nincs, Ladara, Trabantra van :)
>
> Be tudna valaki scannelni?
Igen meg lennek lepodve, ha a neten nem talalnal aktualisabb
infokat. Ezer eves konyvekrol van szo. Az igaz, hogy olyan nagyon
sokat nem valtozott a technologia.
Ha akarod, elokeresem oket, es odaadom egy scanneres emberkenek.
Van mas konyv is ami erdekes lehet...
Pl nem reg irtam hogy van az EKG-rol is egy jo konyvecskem.
> Egy motor 2-3-4000 fordulaton jobban es kevesbe is terhelheto. Csak akor
> fog a hatasfok gorbe megegyezni az egypupu teve nyaka tovetol a pup
> alljaig ha 100% a terheles. De ha nem?
Ismetlem, mindig az optimalis beallitast kell nezni.
Tehat a hatasfok maximumat a kicsi es nagy motorok eseten.
Ugyanolyan leadott teljesitmeny, de kulonbozo fordulatszamok eseten
ugyanaz a motor akar teljesen szelsoseges hatasfokokat produkalhat,
Nezzuk mindig a legjobbat, es azokat hasonlitsuk ossze.
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
Az en kisebbrendusegi komplexusom nem olyan jo, mint a tied.
More information about the Elektro
mailing list