Re: Focus fogyasztás

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Wed Sep 15 10:51:51 CEST 2004


>----- Original Message -----
>From: "HAJDU Csaba" <hajdu at sunserv.kfki.hu>
>To: <elektro at tesla.hu>
>Sent: Wednesday, September 15, 2004 9:36 AM
>Subject: Re: Focus fogyasztás


>> (Igen, emelkedőn is, és  itt jegyzem meg a felesleges
>> tudálékosságokat elkerülendő:  AZ ÜRES AUTÓPÁLYÁN  NEM
>> VESZÉLYEZTETTEM SENKIT )

>Miert, mindket iranyban le volt zarva az autopalya?

>Szerintem a baj ott kezdodik, amikor valaki ennyire tudja,
hogy
>mas 20-nal is eletveszelyes, o pedig 160-nal sem az...

>A kockazat akkor is mindenkeppen nagyobb, ha ugy erzed,
hogy eppen
>nem veszelyeztetsz senkit.

Sejtettem hogy lesz aki beleköt, hiába volt a nagybetű.
A sebesség önmagában nem veszélyes. Csak a RELATÍV
gyorshajtás.
Üres pályán 160 megfelelő körülményekkel, autóval,
tapasztalattal, ismétlem: tapasztalattal  veszélytelen.
Ugyanitt visszafelé zuhogó ssőben 80-90-nél jobban NEM
MERTEM menni. (nem kiabálok, csak kihangsúlyozom).
Ugyanakkor ugyanitt megdöbbentően sokan voltak RELATÍV
gyorshajtók, akik a 110-120-szal mentek. Mehettek, mert 130
a megengedett. Zúgtak bele és korcsolyáztak a leejtő alján
az összefolyt 20centis esővízbe 110-120-szal. Akik ugye
mindig betartják a megengedett sebességet. Meg akiket ugyes
oktatók ugye jól megtanítottak vezetni.

Más példa. Minden istenverte télen, frissen behavazott
M5-ösön 5-10 centi hóban jövök 40-50-60-nal, persze téli
gumival. A sok okos, higgadt, jó sofőr dudál, villog,
anyázik, dúrna le a leálló sávba, hogy elhúzzon mellettem
90-100-zal. (Ez nem vicc!).  Mert ugye a megengedett
sebesség 130. Vagy nem ?  Emléxem egyszer 2002 telén dabasi
fizetős után valahol kezdtük számolni, és kiskunfélegyházáig
9 autó világított az árokban. De előtte ők is
levillogtak....

Na, de fejezzük be. Ez tényleg nem autóslista.
Meggyőzni meg mindenkit csak a tapasztalat fog.

Akinek meg nincs az meg hadd kötözködjön tovább  :-)

----------------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
----------------------------------------









More information about the Elektro mailing list