auto
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Wed Sep 15 09:11:50 CEST 2004
> -Igazad van, Trabantal is el lehet jutni oda mint ezzel,de amikor
> megerkeztel,nem mindegy milyen allapotban szalsz ki belole.
Ez mind igaz; ha ugy gondolja, vegyen Mercedes-t, nem ezzel van a
baj, hanem azzal, ha nem tudja felfogni, hogy ra is ugyanolyan
szabalyok vonatkoznak, mint a tobbiekre, es attol nem ab ovo hulye
valaki, hogy esetleg uj es kicsi autoja van.
A legkisebb kocsival is boven el lehet indulni egy lampanal ugy,
hogy normalis tempoban haladjon a forgalom. Aki ezt megsem teszi,
az nem a kocsi kepessegei miatt nem teszi, hanem ezer egyeb okbol,
amin nem tul konnyu segiteni, mivel az autovezetest nem lehet egy
szuk elit privilegiumava tenni.
Akinek egesz nap kocsiban kell ulni, az termeszetesen vegyen minel
jobb es kenyelmesebb autot, de egyuttal vegye azt is tudomasul,
hogy a kozlekedesben resztvevok nagyobb resze (szerencsere) nem
vezet egesz nap. Emiatt aztan jo lehet neki egy kisebb auto is, es
nem biztos, hogy minden szituaciot olyan jol meg tud oldani, mint
a volan rabszolgaja.
Ha en nekiallok soprogetni, akkor erdekes modon nem jonnek a
takaritonok, hogy milyen bena vagyok, es milyen ocska a soprum...
Valahogy ok fel tudjak fogni, sot, el is tudjak viselni, hogy nem
mindenki azt csinalja egesz eleteben; bizonyos autosok viszont
keptelenek az analog folyamatra a kozlekedest illetoen...
More information about the Elektro
mailing list