Golf V, volt: F1 fizika

ghid ghid at freemail.hu
Tue Sep 14 14:04:59 CEST 2004


>> Ja, majd a Kalossal "villant"... :-/
> Kicsit bizarr, de hidd el, meg ilyen is akad.

Persze hogy akadhat ilyen... :-)
Bar a peldaid inkabb a "magyar nyomor" peldai (nem csak anyagi
ertelemben)... :-(

> Asszem az ulesfutes volt az elso szempont. :))

Nem tudom, nekem meg sose hianyzott... pedig utcan all az auto :-))

> 900-rol indult. :)) Asszem harom kerdes utan mar 600 korul
> jartak. :)

Hmmm... most vagy gaz van azzal az autoval, ezert... vagy annyira
akart szabadulni az urge... (Ha valaki seperc alatt majd felere
engedi az arat... hacsak nem a torok bazarban van, akkor az nekem
gyanus... ;-))) )

> :)) Tudom az is lutri. De aki ennyire parás, az ne menjen ki az
> utcára, mert elcsaphatja a villamos. :))

Ja, persze... megveszed bontobol, a tudjisten mennyit futott
valtot, amirol nem tudod, milyen allapotban van belul... es nem
parazol, hogy tobbszaz kilometerre otthonrol fog szetreccsenni...
Mas kerdes, mint ahogy mondtam is, hogyha ertesz hozza, vagy van
egy jobarat szerelod...

dexter:
> ez pont forditva van - a kisteljesitmenyu autokat allandoan
> uveghangon jaratjak , a nagyokat egy-egy gyorsitasra tudjak csak
> meghajtani .

Mondom, nem a nagy luxuslimuzinra gondoltam, hanem azokra,
amelyeket folyamatosan hajtanak, mert annak a vevokornek keszul,
aki a nyomulos autozasban leli oromet...
Es nem az 1.0-kkal, hanem az atlagosnak mondhato 1.6-2.0-kkal
osszehasonlitva... 




More information about the Elektro mailing list