Golf V, volt: F1 fizika

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Tue Sep 14 11:45:48 CEST 2004


>----- Original Message -----
>From: "Bamer Balazs" <bamer at kay.tmit.bme.hu>
>To: <elektro at tesla.hu>
>Sent: Tuesday, September 14, 2004 10:00 AM
>Subject: Re: Golf V, volt: F1 fizika

>> A vagányabbja 1.6-ost vesz.
>> Ha valaki egy szalonban 2.0 felol érdeklodik, már

>Miert rossz ez? Nem ugyanoda lehet menni a 150 loerossel,
mint a
>harmadakkora teljesitmenyuvel? Ha pl. elozni nem lehet ugy
vele, mert
>nincs teljesitmenytartalek, azt persze nem kell.

>> Barátom dühöng a szalonban, hogy nem tud beleeroltetni
>> extraként egy k...va szervókormányt az astra classikokba.
Az
>> nem kell, sem ABS, de 1.2-es max. 1.4-es motor igen és

>Nekem sem tudna. Vezettem Skoda 120L-t, ha nekem vagy
masnak eleg, minek
>dragabb, bonyolultabb gep? Igaz, nekem legkondit sem tudna.

Na figyelj, azt szokták mondani, hogy az autó közlekedési
eszköz. Ez pontosan annyira igaz, mint hogy a feleség
pénzkereső társ.
És mint ahogy a feleség (sokunk  számára) több mint
pénzkereső társ, így az autó is több, mint közlekedési
eszköz. Sokkal több annál.

Aki még mindig nem tudja elképzelni:

külsőre a  külömbség  egy  mazda6 és egy rönó tália között
kb. annyi mint Claudia Shiffer és Gobbi Hilda között.  Lehet
mindkettőt kipróbálni   :- ))))

vagy különbség belsőre és egyebekre egy omega MV6 és egy
dévú kalos között annyi mint,   ..... na jó, inkább nem
sértek meg senkit.

Szóval bele kell mindkettőbe ülni, és ki kell próbálni. De
csak annak, aki  SZERETI !  Mert ez a kulcsszó. A házasságba
is, meg az autóban is.


----------------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
----------------------------------------









More information about the Elektro mailing list