OT F1 fizika

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Mon Sep 13 22:07:56 CEST 2004


Ha siman lehuzza az ember az egyik jeladot (Sarga csati jellemzoen a
toronynal sok tipusnal) akkor az abs kis haladas utan rajon baj van, es
deaktivalja magat.

Nalam a jobb hatso jelado halt meg egy kezifekesnel (bevertem a kereket a
padkába...nem lattam a hotol) es azota nincs ABS,
Megy 20-30 metert, es szol hogy hiba, es nem is aktiv.
Uzembiztos a dolog, mert igy van tel ota, es eddig meg fogott a fek.

Arnold
----- Original Message ----- 
From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
To: "L. Pásztor" <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, September 13, 2004 3:36 PM
Subject: Re: OT F1 fizika


>
>
> Szia,
>
> 2004. szeptember 13., 16:11:26, írtad:
>
>
> LP> ----- Original Message -----
> LP> From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
> LP> To: "L. Pásztor" <elektro at tesla.hu>
> LP> Sent: Monday, September 13, 2004 2:35 PM
> LP> Subject: Re: OT F1 fizika
>
> LP> Szia,
>
> >> LP> úgy veszem észre (nekem legalábbis sajnos) hasonló
> >> LP> életkorral rendelkezünk.  :-(((
> >>
> >> hej, miért sajnos az? legjobb kor! (legalábbis ezt
> LP> mondják:-)
> LP> mert az egyetemista lányok úgy kezdik, hogy kezit csókolom
> LP> :-(((
>
> na,akkor gáz van. szerencsére, én olyan randa vagyok, hogy engem
> köszönésre sem méltatnak:-)))) (amúgy én 36éves vagyok)
>
> LP> Nem éppen így gondoltam, hanem üzemszeruen pl. a kormányról
> LP> kapcsolgatva.
> LP> Tapasztaltam már, sok olyan eset lehetséges, hogy száraz
> LP> úton kisebb sebességnél célszeru inkább radírozni egyet,
> LP> mint böködtetni a talpamat. Meg amikor paraszt hülyéskedik
> LP> az úton és egy pillanatra hangosan "figyelmeztetni kell".
> LP> Vagy jön a barom mögöttem 20 méterre 160-nal. Az rohadtul
> LP> idegesít, ha nem tartja be a kello követési távolságot, és
> LP> úgy kell néznem a tükörbe és úgy kell fékeznem, hogy meg is
> LP> tudja állni, és még éppen ne zúgjon belém a baromja.
> LP> Ilyenkor hatásos egy pillanatra a kerek alól kicsapódó füst
> LP> és csík. Nem egy gumibarát lépés, de ahogy kollégám itt
> LP> mondja mellettem, ócsóbb a gumi mint a hátsó lökhárító
> LP> lámpástul.
>
> aha. na ezeket én is írhattam volna. bár én nem szoktam
> figyelmeztettni füstel, inkább a féklámpák felkapcsolásával.
> a féktávolság be nem tartása szerintem is az egyik legidiótább dolog.
> amúgy már jó régóta úgy fékezek, hogy egyik szemem a visszapillantón,
> és ezerrel bámulok hátra.:-( sajnos a lökhárítómon elég sok becsapódás
> látható, szerencsére lehet az alsó része alatt vmi betonfal, mert
> csaka festéket sikerül mindig megkarcolni, de alakváltozás eddig még
> nem volt.
>
> LP> Szóval üzemszeru kapcsingolás kellene, de egy rohadt sort
> LP> sem találtal róla sehol. Tuningosok sem adtak még
> LP> használható ötletet.
>
> LP> Ha tudsz róla valamit, ne kímélj.
>
> nem, sajna nem tok semmit:-( a lanciám az nem igazán utcai autó volt,
> és én már beépített abs bs-el:-) vettem(meg 120L-es tankkal:-))))).
> alfáimon meg semmi nincs. megy és kész. de már nem hiányzik, hogy
> kapcsolható legyen, ezek nem olyan autók.
>
> esetleg a stekkeren kimérni a tápját és kapcsolni? végülis semmi olyan
> jellegû jel nem megy bele, ami a tönremenését okozhatná, mert csak a
> jeladók, meg a szelepek. de úgy hiszem, hogy ezek mind innen kapnak
> már tápot. ha nem így lenne, akkor nagy gáz lenne, ha lehúzná az
> ember.
>
>
> --
> Üdvözlettel,
>  pyxys1
> web:  www.eposz.co.hu
> e-mail: pyxys at vnet.hu
>
>
> -----------------------------------
>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/




More information about the Elektro mailing list