OT F1 fizika

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Mon Sep 13 16:11:26 CEST 2004


----- Original Message -----
From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
To: "L. Pásztor" <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, September 13, 2004 2:35 PM
Subject: Re: OT F1 fizika

Szia,

> LP> úgy veszem észre (nekem legalábbis sajnos) hasonló
> LP> életkorral rendelkezünk.  :-(((
>
> hej, miért sajnos az? legjobb kor! (legalábbis ezt
mondják:-)
mert az egyetemista lányok úgy kezdik, hogy kezit csókolom
:-(((

> van neki, tehát, ha azt akarom, hogy ne legyen abs, elég a
stekkert
> széthúzni. meg összedugni. nem vmi kényelmes módszer, de
próbálgatni
> jó lehet. sokáig idegenkedtem tõle, de az utóbbi idõben
(pár év) már
> nem foglalkozom vele. van oszt kész.
Nem éppen így gondoltam, hanem üzemszeruen pl. a kormányról
kapcsolgatva.
Tapasztaltam már, sok olyan eset lehetséges, hogy száraz
úton kisebb sebességnél célszeru inkább radírozni egyet,
mint böködtetni a talpamat. Meg amikor paraszt hülyéskedik
az úton és egy pillanatra hangosan "figyelmeztetni kell".
Vagy jön a barom mögöttem 20 méterre 160-nal. Az rohadtul
idegesít, ha nem tartja be a kello követési távolságot, és
úgy kell néznem a tükörbe és úgy kell fékeznem, hogy meg is
tudja állni, és még éppen ne zúgjon belém a baromja.
Ilyenkor hatásos egy pillanatra a kerek alól kicsapódó füst
és csík. Nem egy gumibarát lépés, de ahogy kollégám itt
mondja mellettem, ócsóbb a gumi mint a hátsó lökhárító
lámpástul.

Szóval üzemszeru kapcsingolás kellene, de egy rohadt sort
sem találtal róla sehol. Tuningosok sem adtak még
használható ötletet.

Ha tudsz róla valamit, ne kímélj.

----------------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
----------------------------------------








More information about the Elektro mailing list