OT F1 fizika

L. Pásztor seasoft at hu.inter.net
Mon Sep 13 11:18:10 CEST 2004


> nem kellenek ilyen extrém feltételek, csak fel kell
ismerni a
> helyzethez illõ vezetési módot, sebességet. ha van esze az
embernek,
> és nem önhitt,  akkor elõ sem fordulhat az, hogy
> nem száraz úton, nem jó gumikkal(ami egyébként nem helyes,
ha puha, helyes a
> megfelelõen felfújt gumi, különben oldalfal túlmelegedés
miatt elpukkanhat a gumi), szóval, ha az
Bocs, pontatlan voltam. Az anyaga puha. Jobban kopik ugyan,
de jobban is tapad.  Meg nem két fillér.

> fékezni is tudni kell(teljességgel nem mindegy, hogy mikor
mennyire, és hogyan nyomja
> az ember a fékpedált, fõleg, abs nélküli autón).
motorfékkel el lehet emészteni a mozgási
> energia jó részét, így a lábfékre jóval kevesebb jut. csak
hát aki nem
> tudja, hogy hogyan kell, az felizzítja a betéteket,
tárcsákat,
> felforralja a fékfolyadékot, aztán néz hülyén, hogy nyúlik
a fék. meg
> megmagyarázza, hogy miért nem jó az autó.
Maximálisan osztom, csak az elobb azt a téveszmét akartam
eloszlatni, hogy nagyobb sebességnél nem lehet, vagy nagyon
kockázatos fékezni. Másrészt ismét kihangsúlyoznám, hogy
autók és autók között eszméletlen nagy különbségek vannak a
menettulajdonságokban is, és ezt nagyon sokan még nem
tapasztalták, és így elképzelni sem tudják. Tehát van sok
autó amivel lehet satunizni 200-nál is, és (ABS-sel)
vonalban fog maradni.  Viszont ABS nélkül nem tervezem
megpróbálni....

DE: jogos az észrevétel, minek satuzni ha nem muszáj, sokkal
okosabb hagyni kigurulni az autót. Ilyen sebességrol
egyébként nagyon hamar lefogja a szél fék nélkül is.

>
> --
> Üdvözlettel,
>  pyxys1
> web:  www.eposz.co.hu
> e-mail: pyxys at vnet.hu

----------------------------------------
L. Pásztor
seasoft at hu.inter.net
----------------------------------------




More information about the Elektro mailing list