SPEKTRUM MOST -> Auspuf gondok meg mindig
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Sun Sep 5 11:30:20 CEST 2004
Rengeteg autoban van ugyanez a szornyuseg... 1 viszonylag egyszeru es
gyakorlatilag nulla vesztesegu aramerzekelot csinaltam hozza jo regen:
reed-patron, emlekeim szerint 3 menet 1-es huzal rajta. Mukodott szepen,
csak kicsit kesleltetni kellett a lekapcsolast, mert a motor induloarama is
berantotta egy pillanatra. Ha fel masodpercnel tovabb marad behuzva a
patron, akkor bontottam az aramot egy 555-os monostabillal, 30 masodpercre,
hogy a usernek legyen ideje elengedni a gombot.
Amugy: ismeritek a viccet, hogy hogyan keszult a NASA sulytalansagban es
vakumban is mukodo filctolla? Semmi az egesz, 3 milliard dollar,
kifejlesztettek.
Az oroszok grafitceruzat hasznalnak.
Ez arrol jutott eszembe, hogy a japanok erre a feladatra egy bowdent
hasznalnak, ami kezzel mozgatsz, es tokeletesen mukodik 25 eves autokban is.
:)
Trebitsch
----- Original Message -----
From: "Fuzesi Arnold" <arno at externet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, September 05, 2004 1:01 AM
Subject: Re: SPEKTRUM MOST -> Auspuf gondok meg mindig
> Viccelsz? :)
> Egy szaros muanyag kuplung olcsobb mint egy poti+mazzag+forrasztas.
>
> Tervezek csinalni bele egy arammerot. Ha kicsit megno az áram, akkor
> kikapcsol. Akkor végállásban van.
> De inkább tervezem lecserélni az egész gépet. Jócskán benne van a korban.
> Csakhát...
>
> Arnold
> ----- Original Message -----
> From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
> To: "Fuzesi Arnold" <elektro at tesla.hu>
> Sent: Sunday, September 05, 2004 12:28 AM
> Subject: Re: SPEKTRUM MOST -> Auspuf gondok meg mindig
>
>
> >
> >
> > Szia,
> >
> > 2004. szeptember 5., 0:15:45, írtad:
> >
> > FA> Ja, igaz, nem szervó. Két mazzag, és csuszókuplung mechanika
> > FA> Tényleg a világ szégyene... Szaradjon le Güntherek keze. Ket napig
> bontottam
> > FA> a muszerfalat mire 30cm-es csavarhuzoval le tudtam feszegetni.
> (csavarhoz
> > FA> ekkor sem fertem hozza) Aztan kókányoltam rá fém+rugo
csuszókuplungot,
> és
> > FA> beragasztottam epokittal.
> > FA> Ha csavarozni akartam volna, akkor ujabb ket napig tovabb kellett
> volna
> > FA> bontani a muszerfalat. :((
> > FA> De az olasz volt a hulye, minek állt szóba vele.
> >
> > FA> Arnold
> >
> > ja... a nagy "német precizitás".
> > amúgy miért nem szervó van benne? sokkal egyszerübb lenne megcsinálni.
> > vagy csak én gondolom így?
> > nekem is cserélték, de nem aprózták el, kirántották a
> > mûszerfalat(1nap), kicserélték a motorokat(2 van egy helyen, 10 perc),
> > majd vissza a mûszerfal(még egy nap)
> > bazeg, láttam kiszedve a mûszerfalat...hú, az nem kis falat.:-)
> > nem mernék nekikezdeni.
More information about the Elektro
mailing list