SPEKTRUM MOST -> Auspuf gondok meg mindig

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sat Sep 4 23:07:36 CEST 2004



Szia,

2004. szeptember 4., 22:00:22, írtad:


FA> ----- Original Message ----- 
FA> From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
FA> To: "Halász Ferenc" <elektro at tesla.hu>
FA> Sent: Saturday, September 04, 2004 9:51 PM
FA> Subject: Re: SPEKTRUM MOST -> Auspuf gondok meg mindig


>>
>> az infrahang kialakulása konstrukció függő.
>> jobb szekereken erre odafigyelnek. pl a tetőablak eelső élénél szokott

FA> Jaja, el is lehet lustulni/aludni tőle.

>> lenni egy rugozó lemez, vagy vmi ido, ami a tetőablak elhúzásakor
>> felemelkedik, és ezzel megtöri a levegő áramlását. érdekes mutatvány,
>> hogy, hogy nagyobb sebeségnél, ezt a idomot az ember lehajtja kézzel,
>> olyan dübörgés bír lenni a kocsiban, hogy borzasztó.

FA> Mikvannak...

>> (na persze a lancia (delta) nem a mini légellenálási tényezőjéről volt
>> híres, úgyhogy rendesen örvénylett a levegő)

FA> Ugylatszik a digok vagy vagy alapon dolgoznak. :)
FA> Ennek a Lancianak a legellenallasa igen jora sikerult (0,29), viszont
FA> cserebe nem lehet lehuzni az ablakot, ha nem akarok megpusztulni. :))

az tuti, hogy vagy vagy alapon dolgoznak:-)
urban legend: a delta hf int. nem tervezetten lett olyan jó, hanem úgy
sikerült:-) merthogy olyan jót nem lehet tervezni:-))

persze mindez hülyeség, de az autó valóban szenzációs. volt:-(

--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list