[OT]dizel vs benzin
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Oct 19 10:09:54 CEST 2004
Mészáros Dániel wrote:
> Hi!
>
> A magyar gázolaj az egyik fontos ok, a másik az, hogy az öreg
> atutóparkunknak gazdabaja is van. A dízelek elmennek (főleg a japánok)
> 3-400 ezer kilómétert hozzányúlás nélkül, beindul, stb..., de a
> porlasztócsúcsokat nem árt cserélni 100-200 ezrenként.
gazdabaj ?
nem ertunk egyet .
nezz ra egy vadonat uj hdi-re - telekormolta a garazst 3000km alatt (az
elso 3000 alatt)
a masik hogy nezz ala valami ored csontnak , es egy ilyen hdi-nek - a
turbo cso a motor legalso pontja ...
muhiba :(
mitsu l400 : ugyanez , indulaskor fustol .
ducato 2.8 idtd ugyanez , csak meg alapjaraton teleonti a turbot , kiput
elegetlen olajjal
ezek mind uj autok voltak nalunk.
> A csóró magyar meg úgy van vele, hadd füstöljön, megy ez még, nem
> költök rá. A mechanikus adagolós dízelek amúgy is korszerűtlenebbek
> mint az azonos időben készült benzinesek, mert nem fejlesztették őket
> annyira, csak az utóbbi időben kapcsoltak rá a környezetvédelmi dolgok
> miatt. A mechanikus pl. azért füstöl elinduláskor, gyorsításkor, stb..
> mert ha megjön a turbónyomás, az nyit az adagolón és ad neki sok
> kaját, ilyenkor a mechanika késedelmei, stb. miatt kap egy nagyobb
> fröccsöt mint kellene neki, ezért füstöl egyet. Utána minden OK. Az új
> elektronikus, közös nyomócsöves, részecskeszűrős dízeleknél ezek ki
> vannak küszöbölve, de azok már jóval érzékenyebbek a gázolajra mint a
> régiek. (román gázolaj 150Ft rulez!)
a roman gazolaj sokkal jobb minosegu mint a magyar . pl odakint senki
nem keveri vissza az elkobzott savas olajat a finomitoban .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list