onmentes forrasztas - forrasztoon megszunik

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Mon Oct 11 16:03:37 CEST 2004


----- Original Message ----- 
From: "HAJDU Csaba" <hajdu at sunserv.kfki.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, October 11, 2004 1:10 PM
Subject: Re: onmentes forrasztas - forrasztoon megszunik


> > Ez nem hit kerdese!!!!!!!!!! (Te magad irod, hogy Svajcban is lépéseket
> > tettek. Svajci vezetes benzin hivo lenne???? :)
>
> Igen, az volt a "lepes", hogy nem kap kedvezmenyt...

De ez még nem jelenti azt, hogy hívok.
Jelentheti azt is, hogy szakemberek.

> > Nezz meg egy gyarilag jol beallitott zsir uj dizelt gyorsitas kozben.
>
> Aki csak padlogazzal tud gyorsitani... Pesten amugy naponta jarok
> hegyre, de meg nem lattam fustolo szemelyautot...

Én is naponta járok hegyre én meg látok.
Biztos más hegyre járunk. :)) (Lehet hogy a reggeli/esti dugeszban nincs
olyan tempo, hogy
ilyen tortenjen. En pont a dugomentes idoszakban maszkalok sokat. Olyankor
pl az aruszallitok a kis combokkal, meg a topmanagerek, "nincs mas dolguk
faszagyerekek" eleg temposan maszkalnak.Fenn a hegyen meg akad pl 2.5TDI
Audi dögivel, amelyiktol mar elore felek, ha hegynek felfele megy elottem)

> Pedig normalis hasznalat mellett valoban nem...

Hegynek felfele elindulni dinamikusan, hogy mogotte meg kiferjenek paran az
normalis hasznalat szvsz.
Megis kormol...
Béla király utra állj be ahol a fogaskereku elmegy, keresztezi az Istenhegyi
út. Van ott egy hulye keresztezodés.
Aki kikanyarodik a Béla királyról a Normafa fele azok eleg jellemzoen
iszkolnak, mert lentrol jönnek ezerrel a népek.
Nno, azok utan én nem nagyon szeretek menni. Mert sokszor nem látok.. :(

> > Dizelnek egy elonye van: Nem fogyaszt. Ezzel szemben csak a hatranyok.
> > -dragabb a javitas (tény)
>
> Viszont ritkabban kell javitani...

Ez igaz lehet. Mondjuk a motor kevesebb ido alatt kopik szét.
500000 km-el szemben a benzin birja 250000-ig mondjuk.
Viszont motorgeneralt nem szokta megvarni a jonep.
De az adagolo meg megadhatja magat hiphop, ha epp nem olyan uzemanyag megy
bele. Aztan csak pislog az ember.
Vagy ott a turbo ami szinten egy erzekenyebb alkatresz, es ami szukseges egy
dizelbe.
Benzinesnek nincs sok olyan alkatresze amitol az ember különösen retteg,
hogy tönkre ne menjen.

> > -budosebb, kormosabb (érzem/látom)
>
> Ez orr kerdese, en a benzinesek jellegzetes szagat is erzem
> (valoszinuleg a hideg motorokra jellemzo)

Lehet hogy szokás kérdése is. Nemtom. Ki mit szokott meg.

> Rendes menes alatt mindenki mast ert, nem sebessegmaniakusoknak
> valo. De a kovetkezo piros lampaig kivaloan elvisz...

A szekér is. :)

> > -nagyobb ccm kell belole ugyan ahhoz a menetteljesitmenyhez. -> magasabb
> > adók.
>
> Ma mar egyre kevesbe (ld. 1600 cm 110 LE HDI)

Menetteljesitmenye nem olyan akkor sem mint egy 1.6-os benzines
__turbonak__...
Messze nem.
Egy 1.0-as benzines turbo tudja amit egy 1.6 HDI.

De meg egy simahoz is fel kell kötnie a gatyát adott esetben.

Arnold




More information about the Elektro mailing list