kerdesek

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Nov 25 19:43:23 CET 2004


jhidvegi wrote:

>
>Aztan majd telen, ha netan nagyon mely uton kell menni, lehet, hogy tok le kell
>ereszteni. Utviszonyok es izles dolga. Suppedos szaron lehet, hogy egy auto
>elmegy 0,5barral, de 1,5-tel mar nem. Azert ez csak veszmegoldas, en 2,5-ot
>hasznalok most, hogy nemigazan van meg tel.
>  
>
tankonyv :
x utcai nyomas (35 psi)
terepre 10 psi
igy a felfekvo feluleted kb duplajara no - tehat nem sullyedsz el olyan 
konnyen -
de ez a modszer inkabb terepre jo , hora alig - mert nem az elsullyedes 
a gond hanem a tapadas - igy nem javasolnam a terepjaros stilusu 
leengedest csak ha tudod mit csinalsz :) (de akkor ugysem olvasod el ezt 
a mail-t :))
egyebkent ekkor a gumi kb az eredeti magassaganak 70%-ara supped ossze .

>A ket teli, ket nyari veszelyes megoldas, kanyarban jol ra lehet faragni. A
>nyarik konnyen kitornek oldalra, szoval csak ovatosan, aki igy csinalja!
>  
>
az ovatossaggal sosem lehet eleg csinjan banni - kulonosen ha 
elsokerekes autod van - lehet ez a legmodernebb , csicsa kis 
aszfalttorpedo , de ha az elsokerekhajtasod motorfeket is kozvetit akkor 
kanyarban megcsuszaskor lehet hogy eloszor a kormanyzast , a hatasos 
fekeket veszted el - mig egy hatsokerekes mar regen figyelmeztetett arra 
hogy nem kene vadulni :))

(ma mar huztam elsokerekes autot , de szerncsere csak elsullyedt , nem 
az arokbol kellett kiszedni)

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list