Autos ezmegaz -> klima
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Sat Nov 13 21:32:51 CET 2004
Szia Feri!
A klimagáztartályon melyik szokott lenni?
Kösz!
Arnold
----- Original Message -----
From: "M.Ferenc" <molnarf at help-gw.planet.ro>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, November 13, 2004 8:41 PM
Subject: Re: Autos ezmegaz -> klima
> Van egy magas nyomasra preszosztat (vedelmi funkcio+a huto ventillatort
> kapcsolgatja) es egy alacsony nyomast figyelo preszosztat (ez akkor
> zavarodik meg ha gazvesztessege vagy dugulasa van a rendszernek esetleg
> teljesen lealitja a klimat ha elmegy a gaz).
> Vezerles a kovetkezo ....12 V->
> klimakapcsolo->termosztat->m.ny.presz->a.ny.presz->kompresz magneskapcs.
> Lenyeges,hogy meg telen is minden heten egy kicsit jaratni a klimat
mert
> a kompr. tomszelenceje ha nem kap olajzast akkor vesziti a gazt!
> Altalaban nem homersekletfuggo a vezerles,(kulso homerseklet) szerintem
> mukodnie kellene hidegben is de azert nem kizart ilyen kivitelezes
> (pl.Klimatronik).
> MFeri
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Fuzesi Arnold" <arno at externet.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Saturday, November 13, 2004 8:03 PM
> Subject: Re: Autos ezmegaz -> klima
>
>
> > Valaki el tudna magyarazni nekem pár mondatban hogy muxik az autoklima?
> > Miert van rajta két (ennyit látok) nyomáskapcsoló?
> > Miért van az egyiknek három lába?
> >
> > Miert jo az hogy adott hőmérséklet alatt nem kapcsol be a kompresszor?
> > (vagy ez a nyomással függ össze, és nem a hőmérséklettel?)
> >
> > Pl nem tudok párátlanítani ebben a dzsuva időben. :(
> > (nincs külön párátlanítás funkció, kompresszor nem kapcsol be, a bejövő
> > levegő meg tiszta pára)
> >
> > Arnold
> >
> > -----------------------------------
> > Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list